Torta cun latte cunghjuntu in una padedda

Dopu à e donne d'amare, i ricchezzi di furmazione sò longu cessatu di suscitarse scantu di l'principianti: a maiò di i diliziu più populari anu adattatu è simplificatu per a fine di riduce u tempu è u sforzu spentu nantu à a cucina. I cunfrute cù u pane pudè esse attribuita solu di ricette senza fà cumplicate. Sì ùn avete micca un furnu fugliale, o avete dicisu à fà un postu multiplicate, chì hà spentu moltu più falanu nantu à i vostri risorsi, poi piglià a ricetta di torte cù u latinu cunghjettu in una padedda da questu materiale.

Ricetta per un pastellu cù u latinu cunghjettu in una padedda

Cume sorprenente pare micca micca, ma in fatti a ricetta per biscuit cakes for cooking on the stove ùn difiere in a so cumpusizioni da i so contraparti baked in u fornu. A chjave per a curretta curritta nantu à u quemadoru si trova nantu à u focu à u caldu minimu cù l'utensili chì mantene bè è distribute u calore in modu ugualmente.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per imprenu:

Per a crema:

Preparazione

Per preparà e pasticceria, cunghjuntanu tutti l'ingredienti secchi. Unterannusi in un mantellu rossu di cuttivatori è di zuccaru, aghjunghje à questa crema d'ova, unu à un certu tempu, senza firmà l'impruvisa. Cumete a mutazione secondu cù a crema resultante è difenda a pasta in dui pezzi di freccia di u diamitru stessu, oghje ulefate u fondu è a mura di ogni di elli. Poni a taverna nantu à u caldu pianu, fate cù una tapa, è si stalla entre 40-45 minuti. Verificate a preparazione è estende a baking per 10-15 minuti, se ne necessariu.

U bagnu cibo bagnu cun un forchetta in tutta a superficie è mancianu cù una misura calentata di u latte cunfinatu è a crema. Chì i pezzi chjappi completamente è dopu tene u nostru pastellu simplice cù u latinu cunzentatu, cottu in una padedda cun una crema di crema battiata cù u zuccheru è a vanira.

Torta veloci "Napoleone" in una padedda cun u lignu condensatu

"Napulione" hà sempri assuciatu à unu di i posti più manciagnoli, finu à quandu, perchè suggerenu chì fate un pastellu in una padedda, i pasticci chì sò furnuti in modu di pancakes ordinari.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Preparazione

Prima di fà un pastellu in una padedda cù u latinu cunclusu, mette nantu à a mità di un vetru di farina - serà necessariu di coccia a crema. U restu di a farina deve esse spulatu in porzi in una mistura di un ovu è u latti cunghjuntatu, continuamente firmannendu. A pasta finita hè divisa in 8 parte è rintra fugliate. Ogni fugliale cù u friscu ciusciu in un pappu fritto di sicchi sicchi per più di 2-3 minuti. Uneven edges di i taglioli findi chjappu è sfruttate.

U restu di i ova hè stata battaglia in a pienza, seguita da u zuccherinu in poveri è u pourdu in u latte. A constant menticceru, aghjunghjite a crema à u moltu, aghjunghje a farina vittata è un pezzu di mantra. Una volta, travaglià a crema cun un mezcladoru. Sè vo vulete fà una ricetta nantu à a pusizione più veloce, poi u pasticcante in una padedda pò esse fatta cù latti cunfinitori è crema agrumi, usando una mistura di l'ultimi com'è una crema.

Trimate u mulinu restu, chì aghjunghjevanu di e fruntiere di u pastiche? Anu adurmà u pane à fora. Comu qualsiasi Napoleone, questu pastellu simplicitore hà bisognu à rimbarsu u primu à a temperatura di l'ambienti, è poi pulita in u friddu tutta a notte prima di tastu.