Stima di l'adulescente

Per ogni persona, l'autoestimu hè un criticu impurtante chì permetterà una persona per furminite correctament. E in l'addezia, u so valore ùn ponu esse stimatu! Se l'autoestimu di un adulescente hè adattatu, e so pussibulità di una risposta successiva à a vita. Chì significa "suffettu"? Quandu un zitellu hè capacitu per evaluà e so capacità oġġettivi, si rializzeghja u postu ch'ellu pussesca in u squadra è in a so sucità in tuttu. No sorpresa, per i genitori, u livellu di l'autoestruzzioni di a pirsunalità di u so figliolu addevale ghjucanu un rolu impurtante, perchè cura di u so averebbe hè a cunduce. In ogni modu, nò tutti ùn capiscenu è capisce ciò chì per crià un figliolu o figliulu, perchè l'autoestimu hè adattatu.

U culleghju

Avemu bisognu di qualchì volta, chì da i primi ghjorni di a vita l'autore stima di u zitellu hè senza piacè! Ma criscinu, u caprettu chì capisce ciò chì hè a più impurtante per i genitori, è u mondu sanu hè creatu solu per ellu. Hè a furmazione di una stima stmata sottovaluta. Prima di l'età di scola, hè avvicinendu l'adattazione, perchè u zitellu face a realità di u mondu chì u circondu: ùn hè micca solu l'unicu solu in u mondu, è ellu à l'altri figlioli. Solu in l'età di a scola media, ci hè a bisognu di currezzione è a furmazione di l'autoestimu in i adolescenti, cumu in qualchissia cresce literalmente, è in altri si purga.

In a zitiddina prima, a furmazione di l'autoestima di u zitellu era influinzatu principalamenti da i genitori, educatori in a kindergarten, maestri. In l'età in u culleghju, i pari ani venutu à u marcatu. Eccu digià piace qualcosa di un rolu ùn ghjucanu - per i cumpagni di colazione è l'amichi cose qualità persunale (capacità di cumunicà, difenda a pusizione, per esse amici, etc.) sò più impurtanti.

Duranti stu piriu, l'adulti avissiru aiutà à l'adulescente di trattà i so brami, i sentimi, l'emozioni, saliarmenti i capacità pusitivi è dispunibule i negattivi. Per fucalizza solu in u rendimentu militari ùn hè micca una scelta. À l'età di a scola media, l'autoestimu di l'adulescente pò esse polari, è a so peculiarità hè chì ci hè un riscu d'estremu. Hè supranu chì l'estremità di l'autoestimu di un capu adulescente è assai estremu trà un scandalizatu adulante. Tant a prima è a seconda opzione hè un signalu chì e uriggei deve esse misurata. I parechji sò obligatori di:

High School

Ùn hè sicretu chì u livellu di pretensione è l'autoestimu di un studientu di u culleghju à l'adulescente hè u risultatu di rilazioni cù i pari. Se u zitellu sia un capu di a natura o un pezzu, ùn hè micca necessariu d'esse l'adulescente per fà una autoestima adequata. L'animali di classi ponu turnà e so mancanza è piccati in virtuti, fendu un esempiu per u restu. Questu l'eleva à una alta altitudine, è in fatti, più prestu o più tardi ùn pò esse micca evitati! Prima chì l'adulescente deve esse informatu chì un pocu autocritze ùn lasciarà micca. I paisani anu da capiscia chì l'impresa un immobbili hè u percorsu direttu à u narcisisimu.

In u casu di a bassa autoestima, chì hè furmatu in l'adulescente sottu a influenza di a famiglia, cumpagnie di qualità, l'amore, l'autocrítica eccessiva, u discontinu cù sè stessu, e cose sò più cumplate. Sfortunatamente, sò questi i zitelli chì spessu pensanu di abbandunà a casa è ancu suicidiu . Un adulescente hà bisognu d'addivientu, amori, rispettu. Ancu s'ellu dedè critica, avete da astènesi da ellu. Ma nantu à tutte e qualità bè è i atti, hè bisognu di salizzà chì l'adulescente hà capitu chì si merita elogiosu è rispettu.

Educà una persona chì ùn hè micca piacevule, ma i genitori amanti ponnu fà tuttu!