Blumenti per u 2014

U vestuariu di una donna muderna, è sopratuttu inclinata à a so pienezza, ùn pò micca esse immaginati senza tali cosa cum'è brusa. Indipendendu u tipu di figura, impartanu una figura di feminità è di romanza.

Blues di moda per cumplea

E donne cù formule crescita formulevuli urganizeghjanu di preferitu à i prudutti cù una siluette semi-fitted. Figura grazia è lumetta di e donne chjappi sarà datu à i mudelli di brusgii fatti di u cuttuni, gasa o seda. Scuprite bella tutta a dignità di u vestitu fattu da tessuti naturali cun un ligeru appena di stretch. Ma i mudelli ristritti eranu ancu esse cunduti da u vestitariu, cumu distorsionanu a figura è saliarmenti a presenza di bogali di sopra.

E capriccio di moda per tuttu in a stagione di u 2014 sò prisentati da i prudutti originali di a siluette in forma A, induve e funziunalità di u cuteddu accentiscenu è u lussu di un bustu magnífico è à u listessu tempu abballenu quarchi eccessi in a cintura è l'abdomen. Per tutti e zitelli, i diseggiani ricunniscinu sceglie e so brusgi chì visualmente "slim" a figura, per esempiu, mudelli allargati cù un mudellu lonġitudine. Casi totus ghjustificà e camicie di brusa e tunica cù un scogliu di cuppa in V. Ùn avete a vargogna da un pocu centimetri extra di a vostra figura è pruvate di disfrazce cù roba scura. À u cuntrariu, mudelli di un culore di parechji pastelluni s'assumiganu assai belli nantu à e donne. Di sicuru, avemu da abbandunà grandi disinazioni è culori di culori, adubduti cun biddizza di decorate archi, volatile, volte.

Blusoni Smart

Bluschi eleganti assai eleganti per i so cumpagnie cù inseriti di tessili trasversali è lacati. Qualchidunu di u misteru di l'imaghjina sarà datu à i prudutti cù un corpu simplice assai, ma cù una volta aggrecata. Hè mpurtanti sò mudelli spiegati di tessili ligeri, cullati da u fondu à un varchju. Tutte bacheanu si aghjenu perfetta un vicu tinta.

Piacere liberate di sperimentà cù l'scelta. Ùn ciiscenu u splendore di e forme - a natura naturali à a cima di pupularità. Hè solu dirittu di sfascià a so dignità.