A crisa di 7 anni in una psicologìa d'età fatta

Più di una volta, è micca dui parenti anu da fà affruntà i prublemi di a psicologìa età in u zitellu, è a crisa di 7 anni hè una altra prova per a famiglia. Stu periodu difficili vi sarà più favurmente chì l'adulti si mette in u locu di i so figlioli adulti è pruvate per sguillà tutte e "ringii persi".

Perchè u prublema di crisa in un zitellu 6-7 anni?

Forsi, cambiamenti in u cumpurtamentu di u fruttu d'aiutu sò pocu à pocu è i genitori ùn anu avutu chì hà cambiatu. O queste metamorfosi accumincianu da u munnu, un ghjornu. Ughjone, u zitellu qualchì cumpagnu accumene a simbulizà i genitori, facenu faces, offend oe fratelli ore. Tenta riancite assai viulente, cù tears, chianci è pugni.

Sette Anu avete devenu chì sò cum'è un populu chinu cum'è l'altri, e volenu quì l'ora per avè sti dritti, ma elli stessu ùn anu micca sappiutu esattamente ciò chì si esprimenu. Hè in questu tempu chì i zitelli sò preparati per andà à a scola o vanu prima a prima scola. A so psique di l'attività di ghjocu hè dramatuamenti ristrutturata per studià, chì ùn pò micca influenza u cumpurtamentu di u zitellu.

Cum'è qualsiasi altra crisa - questu hè ancu un salto in u criscenti psicologicu, chì ùn pò micca passà serenamente. Quandu u zitellu speranza in certu stadiu, i membri sò stirminiu, ma u corpu hè assai duru à questa ora, è rilucisce cù dolore di notte in i pierre, chì i genitori piglianu in modu di reumatica.

À questu tempu u zitellu ùn principia à capisce quale hè a verità è quandu a farfantarìa hà qualchì parechji temerà, ma in u stessu tempu si sarva liberu di i sterichi rialochi. Questu pò esse manifestatu in u spoiling di i vostri ghjoculi preferiti, ricusendu di basgià, cum'è prima, a mo mamma prima di andà in lu lettu, cumencia à pensà à una manera adulta è in u discursu sulline e parole da u lèxicu non-dictionnaire, spessu chì u significatu chì ùn hà micca capitu.

Cumu si cumpurtava à i genitori in a crisa di 7 anni?

Ma chì ciò chì facenu cù i genitori, quandu a crisa di 6-7 anni hà vinutu, di modu di rranzà, per aiutà u zitellu per adattà à u so novu "I" - avemu a sapiri.

Avà ogni terzu babbu hè momentu di i menti, quandu ellu incuna l'anziani per qualsiasi raggiuni, ùn ùn mette micca e dumande basi, ma l'hà fattu cumu incunificà prima.

Questu ùn significheghja micca chì, scherzu, hè diventatu male, è solu dice chì a furmazione di a pirsunalità si sviluppau, u zitellu compruisce i pussibbili riabilitazioni di l'adulti in difetti stimuli. Punisci, in particulare cù l'usanza di forza fisica, perchè ùn hè micca putemu impossibile - pudete perdisce a fiducia di u zitellu.

Ùn deve esse ripigliatu è ridiculature - questu solu aggrava a situazione. Per aiutà, hè necessariu, cumu claramente possibbili, di custruisce u regnu di u ghjornu, ricustruisciutu gradualamenti sottu à u schedariu di l'studiente. Hè necessariu per u equilibriu fisicu è mentale.

Un figliu o figliola deve esse disposti règuli clarificà, chì avà capisci perfettamenti, ma i paisani sò pruibbuti à esse inconsistente. Ùn ci hè necessariu di appricà diverse restrizioni - duverà bastassi di parechje chì vi assicureghji a vita è a salute, è ùn pruibite micca tutti i gioie di a vita.

Pi quantu possibili era di ludà à u zitellu, anche per atti meni, ma ri ridicule è curdite cù gentile, pruvate di sguillà un slip, è micca di fà una tragedia di ellu. Sì a faccia di i genitori u zitellu avete alliati, a ghjente a crisa passà rapidamente è senza forte scossa.