Moda in l'URSS

In manu tutti sianu perfetti, ancu u mondu internu è l'esterno. E vistitu bè cù un vistimentu eleganti, una figura completa - in ogni tempu mantenevanu una addiction di quasi tutte e donne è parechji omi.

U periodu storicu di i tempi di a URSS ùn hè statu esvèvule: invece di u rigidu régime post-rivoluzionariu è u déficit, a moda in a Union Soviètica era viva.

Hè cume chì u piriu di l'esistenza di l'Unioni Soviètica hè assai grande, è, per consegne, a furmazione di a moda di u periodu sovieticu hè assai diversa. Fighjendu cun i criteri principali è e differenzi di a moda sovietica in e fasi.

A storia di a moda soviètica pre-guerra

Dopu à a revuluzione di u 17u annu, i vestiti boni èranu stati cunsiderati cum'è a "ghisa di u regnu burgujimu", è se una donna hà permessu di stà bellu elegante - hè subitu subitu u stampu di l'hermafrodite. A quellu tempu, a Union sana era unu moda designer - Nadezhda Lamanova, chì hà travagliatu solu per l'elite di u Partitu Communista.

L'epica militanti cambiò e prublemi di i populi sovieti, in i 1940, a moda tempura "murite".

U rinuvamentu di a moda sovietica

I cinquanta foru stati scurdati per l'apparizione di stiligi, chì drew idee per creà a so imaghjini di l'esteru è scandalizate u publicu cù eccentricità. À questu tempu, un numiru di numarosi di creati, è hà urganizatu i primi modi di moda.

I più famusi disinazioni Sovietsi in i 60 hè Valentin Zaitsev è Alexander Igmand. In l'anni 1970 avianu importatu e cose da a prima volta, chì dà più oportunità. Tali jeans aventunati è inaccessibili come in moda di i tempi Sovietsi in i 70.

I 80-90 sianu aperti a porta à u mondu di a moda per u populu suviu, avà era cunsideratu impurtante è elegante. Abbigliamento di coghju, corti curtite, jeans, culori di l'acidu, fiaschi curti in stili di discu, sacchetti di voluminosa di grande acrobata, "jeans fogghi", trousers di banane durà sempre in u nostri cori è memoria.