Moda inglesa

A moda inglesa, da u seculu 20 finu à quandu, cunfizziuneghja oghje u so nostru trà i principali tendenzi di a moda. Ci sò parechji idee di designi originali è inghjuliusini urighjini è sò realizati in e case di moda in inglese. U travagliu di travagliu longu di e case di moda ùn passanu in bonu, è fècenu " lignu London " ricunnisciute in tuttu u mondu.

A storia di a moda inglesa hè, sopratuttu, a storia di moda di a strada. Nimu, salvu l'inglesi, ùn pò micca cusì cose cun bellu articuli apparente incompatibile di u vestitariu. A moda di u "English style" hè stata attraversata senza esaggeazione u mondu sanu.

In più di moda di a strada, l'stile di Londra hè una fonte d'inspirazione per i famosi disinfestori famosi cum'è John Galliano, Stella McCartney, Vivienne Westwood.

U nostru gustu in moda

L'inglesi anu sempre u gustu bè cù e so robba. E a moda in questu paese hè "in versu di" perchè l'amori di e donne di moda per incodate incongruosa. Solu in l'Invernu, pudemu vedere i fragmenti di vestiti naziunali è u traditu strettu tradiziunale.

Moderna moda inglesa hè a libertà di manifestà sè stessu. À u travagliu, in l'uffiziu - solu robba stretta, à u partitu - cuminciari avant-garde brillanti, chì spessu reflevi l'influenza di una varietà di sottucultorii. Hè ancu libera è imprevisible è u cumpurtamentu di i ghjovani in i so vacanze - in English amatori di l'alcoolate è di l'argentu.

A cumminazzioni di incompatibili

U fashionista inglese pò facilità di furnisce un vestitu intelligente cù sapori sportivi è motley leggings, è ancu cumplementari tutti stu magnificenza cun una chaqueta stritta. À u primu sguardu - u pugnu kitsch. Ma, in rialità, tutti i punti di u so vestitariu sò pensati è scentizza a so persunità. Hè questu struitu chì hè u muttu di u ghjovanu di Gran Bretagna - per ùn seguitu cegamente i tendenzi di u disignu, ma di l'usà solu com'è un vettore per creà a vostra propia imatge.