Moda 50

Moda 50 -es - sò silhouette enfaticamente feminile, tessuti ricca è finisce, diversi dittiti è assai assai accessorii: tutte chì e donne era persu in u duru dipoi militari difficili.

Moda di donna di i 50

Nta l'anni 1950, a moda si sviluppau da a simplicità, a cunvenzioni, l'ecunumia è a praticità inherent in a moda di l'annata precedente, à a bellezza è a pretensione. Infatti, a ricuperazione ecunumica è a vita paesica hanu da interessu à l'intrattenimentu secular, chì tocava a robba special. U stilu generale di a dicenniu hè statu stabilitu da u grande designer di moda francese Christian Dior, chì suggissi a siluette di New Look . Era carattarizatu da e forme enfatizuelamenti femminili di spalle di cut-sloping, cintura finta, faldes fugliali cù una multitùdine di faldini. Una parte integrante di questu stile era un gran numaru d'accessori: guanti, sacchetti, capelli, colti è aranelli, è cusì cun pruduttu selezziunatu in un tonu per u vestitu è ​​un pianu hairy.

Molti cumicci di l'alta alleanza sò avà permessu di cambià i so vistimenti à 7 ghjorni à ghjornu. A moda, l'imaghjini di una casa d'utopia ideali: sempre cercatu bè, in una figura eleganti è bè bellu, cù stiliunazione è u make-up. Questu donna ùn pudia micca esse micca pintada mancu prima di u so maritu, cusì hà avutu esse ghjustu più preliziu chì ellu u so capelli è l'appiccicate a maquillaje.

Tali l'imaghjini di "un pappu in una casottu d'oru" causò una tempesta di resinzione trà i feministi, ma l'influenza di l'stiluzione novu hè cusì grande chì e so voce si sò affucati in i rustling faldes di e zitelli chì anu avutu l'oppurtunità di affaccià. A moda per i vestiti di i 50 hè lussu, fogli in salaturi o, perversi, assai ristritti à i siluuri di fondu. Versu a fine di a dicadenda, l'abate e vestiti di tagliu cum'è oghju è coconu.

Calzature è accessori

A grande attenzione à quellu tempu hè statu pagatu à u calzamentu è l'accessori. Avianu avè cumpunuta l'imagine, cusì pinsata cù cura è selezziunate u tonu in u tonu di l'arcu à un amicu o à u cantu. L'attribuutu obligatoriu di una ragazza di quellu tempu era guanti. A buttone sò generalmente di calzarii eleganti cù un talianu altu è alloghju findu cù un nasu in u tundu. Cchiu` appressu, u calchone divintò una foresta. In u 1955, u calzadoru Roger Vivier suggeriu i scarpi cun un puntu di "shock", curvatu forti. In questu anni avianu un pezzu senza un calcariu. I Cappelli di i 50 avianu un pianu rossu, finitu è ​​pianu. I duminii ponu esse enormi o picculi. Un ornamentu tradiziunale di assai donne hè una stringa di perli attornu à u collu, chì parechji di elli ùn anu livà ancu in casa.