Visitu in Giappone

Giappone hè un paese fora di u tempu, questu hè u locu induve i tradizioni antichi fusione cù a vita muderna, è in a strada contrata da i gezzi ristoranti, ci sò antichi temples è monasteri. Ogni annu, cintinara di migliori di turisti vènenu quì à pruvà a magia di dances di geishas, ​​per sèntendu u sonu fascinante di i monjosi di canti, per amparà à preparà un veru "provenzale" cun u verde amargate, passanu a notte in i ristorante japonesi tradiziunali "ryokan", etc. Prima di prugrammà u restu, ricumandemu à leghje infurmazione utili à ottene una visa à u Japan è i ducumenti necessarii per questu.

Avete bisognu di visa à u Giappone?

Tutti i turisti straneri l'ippunterà per andà in a Terra di u Rising Sun sò obligatori di purtate documentu d'identità (per esempiu, un passaportu chì u periodu di validità ùn deve micca finita prima di una settimana dopu à vultà in casa). In regula, i visitadori devenu esse cumplissini cun i cundizzioni di e so visa è i permessi di residenti di a liggi. In ogni casu, l'esezzioni di visa sò otteniti à i citadini di 66 paesi differenti, basta chì a so prisenza nant'à u territoriu di u statu ùn sia più di 3 mesi (90 ghjorni), è u scopu di a visita hè di cunnosce acquistà di biddizzi locali è sights .

Sfortunatamente, in cunnessione cù l'eventi stòrici attuale (a disputa per l'Isule Kuril meridionale), e residenti di i paesi CIS ùn ponu micca prufittà di i beneficii, è per u viaghju hè necessariu d'acquistà i permessi necessarii. Inoltre, una visa per u Giappone, per i Russi, i Bielorussi, ucraini è i citadini di u Kazakistan ùn deve micca esse direttamente direttamente per representazione diplomatici, ma solu cù l'aiutu di una agenza di viaghju o cù l'assistenza di una persona chì hà campatu in u paese per più di un annu è hà una indirizzu fisicu. Cusì, l'agenzia è l'attu di residente cumu un certu garanti di u viaghjatore.

Semu devi esse nutatu chì à a fini di u 2016, à dì u 15 di dicembre, u Ministru di l'Affari Esterni avertì i prufessi novi introdussi per una visa in Giappone per i residenti di Russia. Cusì, per esempiu, da quellu momentu parechji cambiamenti avìanu fattu:

Chì documenti sò nicissati per una visa à u Giappone?

Sicondu u scopu di u viaghju è u tipu di visa, u pacchettu di documenti necessarisi ponu crescate. Cusì, per piglià una decisione positiva per l'ingaghjamentu in questa unione asiatica asiatica è avè l'uppurtunità di cunnosce più infurmazioni cù a so cultura uriginale, tutti i citatini straneri hanu bisognu à avè:

  1. A forma di applicazione di visa, chì hè sottumessa cumanda cù tutti l'altri documenti in 2 copie è cù traduzzione in inglesi o in Japanese.
  2. Foto. U duminiu di una photo per una visa in Giappone sò standard: a foto deve esse luminoso, micca illuminatu, colore, contr'à un lividu pianu. U diminuitu di a stampa hè dinò limite: solu 4.5.54.5 cm - di manera, i paràmetri fotografiche incorrecci pò esse un raghjuntu sufficiale per fallimentu, dunque hè megliu micca viulate sta règula.
  3. Passaportu strangitu.
  4. Una copia di e pàgine principale di u passaportu internu.
  5. A cunfirmazione di a dispunibilità (o riservazione) di e biglietti per l'avvena.
  6. Pruvìncia di a pussibilità di pagà per un viaghju. Questa pò esse un certificatu da u locu di studiu (se vi riceve una scholarship), da u travagliu o un extracte da u bancu indicannu l'ingudu per l'ultimi 6 mesi.

Inoltre, pudete bisognu:

A infurmazione infurmata per i turisti

Sè ancu secondu chì si avete bisognu di una visa per u Giappuni per ucraini è i residenti di i paesi di u CIS, o vuleta infurmazione più detallada, cuntattate l'uffiziu diplomaticu appruvatu in u vostru paisu di destinazione chì i persone autorizzati seranu aiutu à risolvià u vostru problema:

  1. Ambasciata di u Giappone in Moscu
  • Consulatu Generale di Giappone in San Pietroburgo
  • Consulat Ġenerali di u Giappone in Khabarovsk
  • Consulatatu Generale di Giappone in Vladivostok
  • Consulatu-Generali di u Giappone in Yuzhno-Sakhalinsk
  • Ambasciata di Giappone in Ucraina (Kiev)
  • Ambasciata di Giappone in a Republica di Bielorussia (Minsk)