Vacanze in Costa Rica

Residenti di Costa Rica crèdenu chì a famiglia hè u valore principalu in a vita, per quessa chì u paese hè honuratu cù tradiziunali antichi è prova di celebrà tutte e celebrazione cù i parenti. Hè ancu un locu religiosu è di a cresia (festas) sò assai impurtanti per elli. Parlamanu di elli in più dittori.

Principali Ghjira di Costa Rica

I primi festivi ufficiali in Costa Rica sò circa 15:

Chì celebrenze vani a visitarazione?

  1. Ghjinnaghju à u paese hè divertente, solu per i vacanze di Natale, à questu tempu hè un toru di tennis, a festa di Alahuatilla, cum'è a festa di massa in Guanacaste è Santa Cruz.
  2. In u frivaru di Boruka è in Talamanca celebre u diavule di vacanze - Fiestas de los Dyblitos, è in Cartago è San Jose - u festival d'orchidi.
  3. In u marzu , una festa nazionale hè celebrata annantu à u ghjornu di u Reginenza, in questa ora i pieri di ghjucari è i desfruciali sò tenuti. In u primu misi di primavera in a capitale di u paese ci hè una maratona "Carrera de la Paz", una fera d'articuli, in i cità di Dia del Boyero è di Portu Viech celebranu u festival di musica, è in Escazu organice un ghjornu di carru di bò.
  4. In May in San Jose, ci hè un festival di ballu, in Cartago - Maratona di Carrera de San Juan, è in i paesi lucale celebrendu u ghjornu naziunali di agricultori - San Isidro.
  5. In u ghjugnu , a cità di Pakas faci una grande celebrazione dedicata à u ghjornu di u corpu di u Signore. In questu ghjornu, un gran numaru di persone facianu sacramentu, passanu solenni in una tapitore di fiori è di serratru pittatu.
  6. In Puntarenas in lugliu , un carnaval in onore di Santa Maria (u patronu di i marittimi) è un festival di musica si sò tenuti.
  7. A l' agostu, i periculi viaghjàvanu à a cità di Cartaggini, induve si celebrà u ghjornu di a nostra Signora di l'Angeli (Nostra Signora di l'Angeles). Una grande colonna di e persone camina di tutti i cantoni di u paese per parechji ghjorni, è l'ultimi altri, assai di elli passanu nantu à i ghjinochji. In l'ultimu mesi di l'estiu, hè ancu un festival internaziunale di musicista dedicatu à a cultura Afro-Costa Ricana.
  8. In settembre (u 15), u Cunsumu di a Independenza hè celebrata. À a sera à a vigilia di l'alimenti, i genitori è i zitelli anu da a scola, induve l'himnu di u paese sona, è quelli chì càntinu canta in u coru. In u vacanze stessu, i desvolopi in u circondu in i cità, in quelli i zitelli participà micca in l'armata, portanu una bandiera naziunale, ghjucanu in l'orchestra, è i più chjucchi - i pre-maistri dirigenu i culonni. Ogni prisenti sò vistutu in vestiti naziunale, ballanu, saltanu è divutu divertitu cù i zitelli.
  9. In uttrovi sò cuntrullati diversi carnaval è i vacanzi: Noche-des-Bruhas (Notte magica), Regatta grandi, etc. U 12 di uttume hè marcatu da u ghjornu di u Discovery of America.
  10. In u Novembre, in i cità di La Rivera de Belém è Jesús Maria di San Mateo, numerosi attività rituali sò stati cunsacrati à a cummemorazione di i morti, è di manifestazioni. In l'ultimi ghjorni di u culleghju internaziunale di u sportu in oghje si sò tenuti.
  11. In dicembre, in Boruka hè a festa di i Negritos, è a processione di Dia de l'Egypte.

Vale di ricurdà chì, se vai avvià in l'aborigini, ùn hè micca cunsunitu in u paese à vende in bocca. Dite quandu aghju aspittatu per qualchissimu platu diliziu