Clear bianchi bianchi

A clarità hè a nettle bianca o sorda - una pianta è fiore di fiore fiore herbacce perenne, largamente distribuzia in i bandei tempi è friddi di l'emisferu nordu. In più di l'appiccicazione meditali, i ghjovani ghjandi di u mulinu di vinu pò esse usatu per l'alimentazione, à u gustu di ricunniscenza di l'spinach.

L'usu di un biancu biancu in a medicina

Per esse usi medicinali, i fiori si usanu, menu spessu grass (tallo, foglie), biancheria bianchissima cullata duranti u periodu di fioritura.

In a medicina famigliali, hè utilizata com expectorante è di rinfriscà a gula: quandu:

Broitu biancu è biancu in u:

Comu agenti esternu, hè usatu in u trattamentu di:

Hè ancu possibbili di usà un mulinu di vinu cum'è rincidimentu per qualche malatie di a cavità orali.

A decocuia di l'arbe per un'esterno

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

I foglie di a bughjura sò chini di acqua fridda, purtatu à foglia (fubbe micca più di 3 minuti) è insistiu per una ora. Un calore strained hè stati usati à l'acchianassi cù angina, in modu di lotione per ferite è ultracere, per siringe cù secrezii uterini.

A decoczione in blossomu per l'usi esterni

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

A decocuure di i fiori hè prestu in esempii di listessa manera chì a decuccione di u spruceddu di l'arbe. Hè appiicata in forma di cumpressi friddi per credenze, furuncle, rashes di a pelle, cumpresu quelle di colmenlle.

Infusion di fiori

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

I fiori di u spaziu sò spressi cù acqua di ferita è insiste à 30-40 minuti in un termu. U caldu pò esse borracho in tuttu u ghjornu, un terzu di un vetru à u mumentu. U caldo hè presitu com'è esicurante, cù reazzioni allergii, anémie, sagnante, hè cunsigliu cum'è un sedattivu veloce. Inoltre, una infuzione simili hè utilizata per lavorà cù stomatitis è u dolor dentale. Cù infuzione pruvucatu uterina, i scribbili pigghianu 100 ml à 5 ​​ghjorni à ghjornu.

Baths with hemorroids

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

L'acqua chjaru si sponde nantu à l'acqua, fervente durante 15 minuti, dopu à quali hè insistitu per 3 ore. Hè stata utilizata per fassi cù e hemorroids è i sangali hemorrheid.

Inoltre, i sfarenti fiori secchi di u mulinu di vinu pò esse presu in forma di puleu (à a punta di u cuteddu 2-3 volte à u ghjornu) cù a stessa malattia sottu a quale hè appiccata una decocultura di fiori.