Raffone d'apiñ: bona è mala

L'Anticità hà purtatu à u mondu parechji idee chì cuntinuanu a vita è portanu benefizièvuli finu à quì. Sì u materia cuncerna tecnulugia, a filusufia di l'urdinariu o questi elementarii è ghjornu cum'è a medicina erbera.

L'apiula hè una di e piante chì era reverendu in a antichità. Pertenevule à u genus di e plantas herbasse di a famiglia Umbellifera, è si crede ch'è era appiicata di ghjornu da Afrodite stessu, a dea di a bellezza. Ma si a quistione di Afrodite hè in u mitu, è hè solu una legenda, u più impurtante praticamentu interessanti hè u fattu chì Hippocrates stessu hè un geniu mediteghja, hà cridatu l'attinzioni di u lettore in i so scritti à u fattu chì l'apicultor veramente hà propietate curativi unicu.

Allora, l'applicazione di a razzi di l'api arrivò da noi da tempi antichi - sta cultura vegetale si celebrava in u so travagliu ancu da Homer, è l'antichi romani anu vistu apice comu una pianta sacra. A saviezza di i seculi piglia tuttu u so locu, è ancu chì l'oliu ùn hè micca fatta di leggende, ùn ùn impedisce micca da esse adupratu per fuglià u corpu, cum'è era un millenariu fà.

I fatti interessanti à l'api

  1. In Colorado, ci hè una cità chì ùn hè micca ufficiali chjamatu "Capital d'api di u mondu".
  2. In a Grezia antica, l'apiò participò in cultu - hà fattu guirreri di i vandutu è i decolotti cù tombi.
  3. E superstituţi hà abbinutu l'abitazioni di l'appiattu cù l'agliu è a cipolla - era cunvinta ch'ella sta cumminzioni porta a felicità.

Chì hè ùtule à a razzi d'api?

L'usu di l'arricatu di l'apicultori hà purtatu à u fattu chì oghje hè cultivatu in tutta moa. A radica più cumuni, foglia è raffia. Spicciolau spessu crescenu l'ùltima di questi - razzo d'api per a so radicà voluminosa sviluppata.

Per via di l'odore di api, hè assai usatu in u culinariu, incù i sopuli è creanu sauces basati nantu à questu.

Per capiscinu ciò chì i benefizii di l'api, in più di u gustu carattaristicu, si vveria à turnà à a so cumpusizioni:

A più grandi cuncintrazione di questi suttu ùn sò cuntinuta micca in folla è vignaghjoli, ma in a razzi d'api.

Hè cresce chì u valore speciale hè un oliu essenziale d'apière - cuntene più di 80 sustanzi organi.

I prugetti curatori di l'arrabata di api

Allora, u primu benefiziu di l'apicultore per sè stessu pò esse sentu da quelli chì anu una violazione in u scambiu di i salti. L'usu riducerà di a razza di l'apicultori aiuta à stabilisce u prucessu, è dunqua prufonda prufilaxita contru rheumatismu, artritis è gout. L'anziani anu usatu particularmente utile.

Inoltre, a razzi d'api risolvi i prublemi di a via digestiva - stinata, flatulenza, è ancu cuntribuisce à a guare di i ferita di stomacu. L'usu di l'api in u sughjettu gastrointestinali hà purtatu à u fattu chì hè spessu usatu in dieti, cum'è cù gastrite .

A razza d'apicultori hè ùtule in a diabetes mellitus per l'estimulazione di i glanduli suprarrenali.

A ràdica di a pianta anu aiutu ancu à l'aiutu à migliurà u funziunamentu di u sistema genitourinariu, à migliurà a putenza, à migliurà l'umore, rinforza l'immunità è rinfrescenu unti, denti è capelli.

Cumu utilizà a ràdica di api?

In l'inguernu, u zucchero hè fattu solu da a radica di l'api, è in a primavera è l'estiu, pò ancu esse fatta da foglie è tallo.

Se u zucchinu hè stata di biacenza regularmente, aduprate annunzià u dosaje. Prima pigliate 1 spoon. zuccherato di zucchero mixed with 1 tbsp. zucchero. A dosa di u ghjornu hè crescitata, ma ùn pigghianu più di 8-10 tablespoons. per 1 ora.

Raffone d'apiellu - contraindicazioni

A razzi d'apicchere cuntene i seguenti contraindicazioni: