Chì hè Dopplerometria Fetale?

Per quasi vint'anni, un metudu simplici è abbastanza informativu hè stata utilizata per studià a circulazione sanguinale uterina è placentaria - doppler fetali. Stu metudu hè basatu annantu à l'effettu di cambià a freccia di e oscilazioni d'onda, scupertu in u XIX sèculu da u scientistu austrian N. Doppler, è hè stata aduprata per l'osservazione perinatale di e donne incinta.

Chì hè Dopplerometria Fetale?

Doppler hè un studiu di a velocità è l'intensità di u flussu di sangue in l'utru di a mamma, u cordone umbilicale è i vàsali di u zitellu. L'esencia di questa prucedura hè chì i pulsichi ultrasonici enviati da u sensoru di l'aparicimentu in u teatru sò reflictu da l'eritrozii chì movenu trà i veturi è u signalu hè datu in forma d'ultrasound. Sicondu a direzzione di u muvimentu è a rapidità di l'eritrociti è, per consensus, a frequenza di i vibrazzioni ultrasonici, u dispositu registra l'indicatori di signalazioni. Basatu nantu à l'analizamentu di sti dades, a frequenza di i fluttuazioni di a circulazione in u sistema madre-placenta-fetus hè stabilitu.

Sta prumessa difiere di a storia ecugrafica cumminciosa chì u flussu di sangue in i navi in ​​a monitor screen hè riflessa in parechji culori dipendenu à a velocità di u muvimentu. Sta funzione precisa più forza di ultrasound, ma ùn preoccupa chì u doppler hè preghjudiziu à u fetu. Stu studiu hè tutartamenti senza preghjudiziu per u zitellu è per a mamma.

Indications per a doplerometria di u fetu

Ultrasonica Fetal con doppler hè prescribed per a donna, cù u so gravidenza hè aggunutu da e malatie cum'è:

Inoltre, u doppler per esse intesu u latru di u fetu hè indicatu per anomalies detecati da ultrasound è fetus cardiotocographie. Queste include:

Stu studiu hè realizatu à a fine di u gravidenza per almenu 20 simane. Dopu a prucedura, u duttore rende i risultati cun una transcrizione di u doppler femminile, indiando e normi o devenza in u sviluppu di a gravidenza. Eccu un studiu assai mpurtanti cù l'aiutu di quale hè pussibule in i primi tempi per identificà parechji patologii di u fetu o trastornada in u corpu di a mamma.