Animal Day

Ogni annu nantu à u nostru pianeta hè unicu è hè chjamatu per fà una certa funzione in u sistema biologicu. E a ghjente averebbe ripiglià l'animali comu frati di i nostri ghjovani è pruteghja di l'extinzione, invechje chì u predatore hè una panda divertida. Regularmente u 4 d'uttrovi, questu hè prova di trasmette à a populazione di u mondu di l'urganizazione per a prutezzione di a natura in u quadru di u Dia Mundial di Proteczione Animal.

Storia di u ghjornu internaziunale per a prutezzione di l'animali

U ghjornu di a Proteczione hè numinatu cù l'aiutu di aiutà l'animali senza duvourdu, aumentu a prutezzione ameggenti , evitannu a scumparsa di l'animali di l'animali di u viulinu è u pattu. Dopu tuttu, parechji spezii di animali sò in pezzi di l'extinzione per a scappatura. I più famusi sò i zitelli Amur, i scimomi chimpanzee, elefanti africani. Azione in difesa di u salvaje è cumincià à mantene in u 1931 dopu a decisione di u Cungressu Internaziunali di Propusie di u Muvimentu per a Proteczione di a Natura, chì si tenia in Florence, l'Italia.

A data di u Babbu di l'Azienda di u 4 d'uttume hè sceltu in onore di u Santu di San Francesco d'Assisi, chì hè cunsideratu cum'è prutettore di l'animali, avia un amore senza limiti per elli. Sapia di truvà una lingua cumuni cù l'animali, è pagonu una devozione sacra è l'ubbidenza.

Tradizionalmente, in u Dia Mundial di Proteczione Animalizzata in tutti i paesi, i azzioni è avvenimenti caritatei sò stati à aiutà ai di refugghi per animali, di sparte l'infurmazione nantu à a situazione di l'animali salvatichi. U scopu di tali azzjonijiet hè l'educazione di un sensu di rispunsibilità in a persone per tuttu a vita in u pianeta.

U ghjornu di Proteccu di l'Animalna dà l'omi di l'uppurtunità di dimustrà u so amori per elli, per aiutanu l'urganizazioni chì sò ingaghjati in babbu, mantenimentu, supportu di i nostri fratelli più chjudi U debitu di l'omu hè di prutezzione di l'animali viventi nantu à u pianeta, per attivà per vive è riproduce, perchè i nostri discendenti anu avutu a felicità à vivere cun elli in un mondu.