Quantu sapiate par marinate cavolinu in casa?

Ùn hè micca sicretu chì a canella puderà pò esse usata no solu com'è un pranzu per a cerveza o pienu principalmente, ma ancu com'è un ingredientu per fà una salata originale . Pudete esse truvatu in ogni tenda, è pudete sparisce u soldi è fà pisci in casa. Vi parvaraghju cusì à savore cavalla in casa.

Savonu mariellu in l'oliu cù l'acitu

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

A canardedda fugliale rinite cù l'acqua calda, tagliate a cuda, a testa è u travagliu da a viscera. Dopu questu, tagliate u pezu in pezzi petite. U focu hè pulitu è ​​schiavi di i semirati. L'alli hè pulitu è ​​sprime cù a stampa. Piglià e legumi in un pianu separatu, aghjunghje spices, u zuccheru è fremenu in l'acitu di u table è l'oli vegetale. Si mischjianu a marina è scorri à quandu 30 minuti in a fria. In u vintu di vetru u ghjacciu à u fondu un foglie di lucchetta è dissiminate i capanni di quattru pezzi, sughjendu ogni marinata dispostu. U cuntinuu fermu chjusu è messe in a frigorifera per un ghjornu. À a fine di u tempu, savori marinatu à a casa hè prestu!

Ricetta per savori marinatu cù zucca

Ingredients:

Preparazione

Precrostate u canardinu, rinfriscendu è secenu cù una siccità. Allora l'avemu purificatu di scàgliu, intravasculara è tagliate a testa, i fille è a cuda. Scopre u pesce in pezzi petite. I vegetali sò trattati, finamente spaccati. Avà po appostate marinade: in una piccula cassetta chjucu tutti i spezii, aghjunghjenu u zuccaru è a foglia. Scurcià l'acqua filtrata è mette i piatti nantu à u focu mediu. Fate l'addevu à l'fucure, è scumpressate da u pezzu, avemu l'acitu è ​​friddu. Portonu u cane in un vinu di vetru chjucu, è stallate i capeddi di ligumi preparati. Pienu u pezzu cù un addevu friddo è sprinkle cun aneta fresca dilata. Cercuamu a cima cun una tapa è a puscia leva in a fria. Dopu à 2 ghjorni, i tagliati chicchi marinati saranu pronto!

Savariu assai marinatu in casa

Ingredients:

Preparazione

Aghju offerta un altru mètu interessante di salinà cun u metu seccu. Per fà questu, avemu pulisci u pesciu di l'osse è di l'intravini. U filettatu finitu hè lavatu è traspurtatu cù un pappu di carta. In un pappagallo separatu, mischjà u zuccaru cù spizzi, ghjinìscenu cù a premsa agliu u pour un petitu quantità di a mischju à u fondu di un containeru limitu. In cima, ponu pezzi di canardu cù a pelle è di l'acqua, è ripicca a freti cù un marinatu fugliale. Repetite i capanni, è dopu copre tuttu cù un saccu di plastica è sguassate i cavalli in a fria. Circa un ghjornu dopu, un furmagliu hè furmatu in u cuntinuu, chì hè imbligatu cù cura. I pezzi di pesci sò lavati è siccati, chì pusonu nantu à una napkin limu. Dopu à questu, ogni parte di pesci hè imbrata in fulariu è mette in un cuntinuu, chì si mette in a fria. Dopu qualchì circa una settimana, a cavalla rossa hè stata pronta!