Ciò in moda in a primavera di u 2014?

Quelli chì cirtevanu à mantene a passe cù i tempi è sò sempre, se no in a moda avant-garde, almenu in i ranchi di e femine avanzati di a moda, devenu vigilà cura di i novi tendenzi è i tendenzi freschi di a moda. In questu articulu, avemu immisu in i tendini principali di a moda nantu à a primavera è l'estiu di u 2014, chì vi aiuterà a creazione d'articuli mpurtanti è pertinenti per ogni situazione.

Moda è primavera 2014 - Colours

In a moda di a primavera-estivi 2014 cose di culori pastellaghji: pudori è beige, blu bianchi rossi è fuma, suvi è verdi è giallu light. U più famosa di a varietà di tralci ulechju in u 2014 sarà chjaru, ancu in versioni parechje vividi.

U culore di l'annu, l'Istitutu Pantone annuncia un sombone Radiant Orchid-una purcugraghju lucente, cusì ci hè ancu un locu per un sforzu naturali limpiu è luminoso in u vestido di vestibule di u 2014.

Tutti quelli chì ùn hà micca pienu a so giacca, cù l'ombri di làssula, avete da pinsà à compra quelli. Invece, si ùn avete micca piace l'ùmmira virulja-orquidea, ci saranu assai di altre culori di moda.

Tradizzjonalmenti, i monocromi in u biancu fôru presentati à i dimostranti di i primi marchi per l'estiu. Eppo, hè veramente difficultu di truvà un culore chì hè più adattatu à scorching heat of summer that white.

Moda è Primavera 2014 - Images

I sposi di fiori primavera 2014 per i zitelli astucciati da l'abbundanza di cose qualessi, cum'è un cunoste di bè, capo è ancu capelli di pelle. Sembra chì i disinfettori pensanu seriosu di cunghjunghjini stagioni di a moda è pruvate per sguassà a diffarenza entre elli.

In tempu cù i tons silenziani, restitui, u pastellu nantu à i catwalksi era abbastanza rrprisentata da vestiti colorful in etnicu . I più motivi populari per l'ispirazione di questa storia eranu o lingue astrechi e africani. E cumpurtamenti brillanti, decorazione massiva, culori purè - tuttu questu hè adattatu per creà un etno-image 2014. In più, in stampare di l'animali di moda, diversi tipi di brocche è applique.

Un'altra tendenza rivoluzione di primavera hè logomana totali. I nomi di marchi, marchi, frasi di curiusità o parolle individuali adornanu tuttu - i capelli è mutanni, capelli, ponti è vistiti. Qualchissia eletta una splutazioni brillanti, notevuli sola, è qualcunu ci si cumprista cun un pila sanu di pilatu, simbulizeghja stampati è simbulizii.

Una di e principii fonti di ispirazioni per i diseggiani in u 2014 era pittura. Avanti particulari bè ravecuatu nantu à i catwalks hè a influenza di l'Impressiunisimu è l'arte pope . Matisse, Monet, Magritte è Warhol sò citati bellu spessu, è parechji disinfettori vultonu i so prudutti in canzoni di l'arte reali nantu à i so vistiti, t-shirts, capelli, e capelli di pelle reproductions di pittura o l'imaghjini è i schedari diretti direttamenti à i creazioni di brillanti pittori.

Damiani Romantici - exult. À a punta di a pupulazione in u 2014, stampe di floricultura. E so vestiti è faldes in u fiore stanu cun noi almenu finu à a cascata. In questu casu, u so culore pò esse sfuenti o neon-acid.

Disegnaturi urgeu à tutti e donne di moda per spellighjà i brillanu sta primavera è l'estate. È in u sensu littale - u numaru di metalli metallizati è spumanti hè crisciatu significativamente in comparatione cù l'ultima temporada primavera-estiu. Face à brodite cù vestiti d'oru, fugliale di pilute è pappelli vi sò micca esse in rolu in 2014.

Moda è primavera 2014: Calzature

Agree, più modesti di l'imaghjini stanu sanu incompete senza coghju bien selezionatu. In moda in a primavera di 2014 stivali, stivali d'avanti, scarpi è ancu sandali - sti moda di e donne seranu induve marchjà per un passaghju.

I tendini più reale in a moda di scarpa sò: gràficu è suprematismu, floristiche, etno-stile, stile di l'omi, una grannizza di sivelli è strapelli, tacchi viaghjate, stile di sport è materiale perforatu o in legno.