U Dia di No Tobacco

U ghjornu senza tabacco era statu introduttu in u 31 di maghju 1987, ùn hè micca cuncurrenza. L'Organizazione di a Salutazione Mundiale hà stata nantu à sta decisione per un bellu pezzu. U numaru di persone incapacità di vende senza u cigarette hè più di 650 milioni di pirsuni in u pianeta. Una massima massima di pirsuni soffrenu da qualchissia altru viulente, infestate u fume, ùn sò micca stati fuglianti attivi. Unu cinqui miliuni di ghjente volenu à un altru munnu per causa di e malatie da l'ingienzi regula cù a nicotina, principarmenti u cancer di pulmone . U piacè di u fugliu veda i so ochji à i pussibuli cunsequenze, è in quellu tempu i pulmoni, i vini sanguini, u coru è l'altri ogetti pianu lentamente sò ruins. Dunque, qualcosa dettu avè da esse fattu, per suscitarà u pettu è influenza in qualchi manera i guverni di tutti i paesi sviluppati senza esse.

U Dia di No Tobacco No Venenu

Questu annu, quale decide di fà una campana anti-tedescu cumminendu a slogan: "Reducing livelli di u cunsumu di tabacco, salvà a vita". Prima di tuttu, avemu parlatu d'addivà impositi nantu à una varietà di prodotti di tabacco. Questa misura, anche si tocca u sacchetto di i fumatori, ma duveria ridette u cunsumu di a nicotina. L'incrementu in u 10% pò esse ridutta a venda di u pruduttu di u tabacco da u 4% à u 5%, secondu a regione.

A Day No Tobacco Day ghjugna diversu avvenimenti - tavulieri tondi, televisioni tematichi, articuli di ghjurnali, riunioni nantu à l'impresa. Tutti sò elli direttamente à a cumpagnia nantu à a pruibita di publicità di cigarette, una spiegazione di i periculi di fumà. In particulare in u ghjornu International Tobacco, avemu bisognu di rinfurzà u nostru travagliu cù i ghjovani. Hè avvistatu chì i pratichi precedenti abbanduneghjanu stu usu, i più crescenu di viglia una longa vita felice, eviten diverse malati gravi à l' avvilimentu di u so corpu cù u fumu di tabacco.