L'Atore Orlando Bloom rescata un cane in Shanghái

L'attore britannicu Orlando Bloom - un filantropu veru! Hè l'Ambassadoru di a Bona Cuncezione UNICEF è in questu status hà visita a rinviera "calda" di u nostru pianeta. In questa sfera d'interessu, a stella di a film "Pirates of the Caribbean" è "Elizabeth" ùn hè micca limitata. In più di i zitelli favuriti, hè ancu preoccupatu di i cani stray. L'altru ghjornu, divinni chì l'attore hà salvatu un cane ferita, chì uperta per accidente à una di e strade di Shangai.

E era cum'è questu: l'attore avèndulu un cani chianzando chianciatu è ùn pudia micca passà. Quandu Orlando ghjunsenu vicinu à l'animali, hà dettu chì u cane nantu à u so nomu hà fissatu. Ùn si cunnosce micca quandu l'attore hè stante in questu momentu, ma abbandunò tutti i so affari, hà pigliatu un taxi è mancunu a "vittime" à u vetu. In a clinica, u pazjentu pilute puderia furnisce primi aiuti.

Operazione Urgenti

Cumplassi a vittima à a clinica veterinaria (è u cane era una femina speciali), l'attore ùn l'abbanduneghja micca solu. Hà fattu participà à paura a "nanna" è a preparazione per l'operazione. Tuttu questu tempu u novu di Katy Perry hà parlatu à l'animali terbaru, u calmeddu è strapped.

Pò presume chì dopu à u sparitu, l'attore hà pigliatu l'animali à a so casa. In u stessu, hà fattu cù u so cane chjamatu Sidi, chì truvò in Marocco in u settore di "U Regnu di u Celu".

Leghje ancu

Pensemu chì at present Bloom hè eliminata in Chine in u blockbuster "Ricerca intima: u focu è a terra". À u so attu, era statu capace di pruvà chì hà un corpu veramente amatu, indifferenti.