Guerri Fabretti

I guanti Fabretti sò stati italiani di qualità è europeu. Tutti i mudelli sò fattu di cuir di pani naturali, è i guanti d'invierno sò cupbi di l'internu cù a lana per u calore, chì, à u stessu tempu, ùn crea micca un stile massiva. Questu hè un dettu impurtante per i guanti di e donne - per avè una appena spuntata, perchè e mani maiò hè ghjustificatu cunziddiratu un privilege maschile.

Modelli di guanti di u pelle Fabretti

Hè sorpreneur chì i diseggiani si puderanu creà mudelli universale, chì avarà adattatu à l'estilu di diverse pelli di vendita, perchè anu ristatu è raffinatu. À u listessu tempu, stu disignu ùn significa micca fà stufa è putenza - ogni pare hè unu o parechje datu chì li facenu spiciale.

Magle di donna di donna Favretti

E guanti sò guverni chì quandu, in u vestitariu, ci sò parechje cose cun manga ¾. Disegnaturi Fabretti ponenu dui suluzione di culori - biancu è biancu. Certi guanti nìvule è longu sò stati ammustrati cù una bandata di coghju è un buttone d'oru, l'altri hanu suede nantu à u dorsu, è i bianchi sò stati dicati cù una costume laterale stampata.

I fugliali Fabretti neri

I guanti curtimi Fabretti sò assai più grande ch'elli sò longu: Ci sò parechji mudelli di culori di Bordeaux, è di culuri marroni è verde.

Unu di i mudelli più interessanti hè fur, induve a dritta di i guanti hè stata aduttata cù fur naturali.

Dettali inusual di i guerrie Fabretti