Da alimentà u zitellu dopu à avvilinassi?

Sfortunatamente, i zitelli sò più prubabili ca l'adulti a soffrenu d' avvilanamentu alimentariu. Ci sò parechji ragioni per questu: i dete mani in a bocca, cuglite culori è fogli in a strada è, in cunseguenza, ripiglià i microbicchi in a bocca, l'immunità debbuli di u trattu digestivu, quandu u più pocu bug in nutrimentu, in relazione à a frescura di i prudutti, pò causà vòmitu è ​​diarrea.

In più di u trattamentu basicu in a forma di injections, droppi è comprimi, hè necessariu sapè chì per alimentà u zitellu dopu à avvilinà è vomitu, per ùn avè micca causa di recidiva. Questa hè una quistosi assai difficiu per a mo mamma, chì vole alimenta u zitellu famu prima.

Prodotti permessi

Da u fattu chì pudete manghjà è biite dopu l'avvilanamentu, pochi prudutti sò permessi. Tutta l'omi ùn fate micca generazioni di gas è fermentazione in u intestinu, è travagliammu nantu à u digestivu.

In i primi ghjorni, quandu u zitellu hè sempre moltu afflittu, avete da solu suluzzione senza insistenza micca nantu à i prudutti. Ma dopu à 2-3 ghjorni, quandu u zitellu s'accumule, hà bisognu di forza per ricuperà.

À i platti è prudutti, solu chì puderà alimentà u zitellu dopu l'avvilanamentu alimentariu, include sopas semi-liquidi cù l'aghjunzione di granu, di civelli è di oleja. Per i babysi hè vulinìbbili à moltu cù un blender, per chì a carica di u sistema digestivu hè minimu.

Ancu puré de patate sò permessi, ma senza latte è mantene. A so cuerenza ùn deve esse liquidu suffirenziu chì u pruduttu ùn carica u stomacu è hè digià digià. Se un zitellu hà degnu di maladie, allura hè ricivutu soppa d'arròciu o prugna. Per questu, a castagna hè lavata è bollita, agghiuncennu un salottu.

Da e manciatu di e manciari dopu l'avvilanamentu - untuduzzatu di tè, una scorcia di panguti è di dogrose, ma solu dopu una settima pò daretu kefir.

Dopu à quattru ghjorni dopu à l'avvilincazione, pudete ancu dà a pasta di u ziteddu, mandolini e cornuti da carne d'avanguardia. Serà ancu bè per offerte u pezzu di mare di cavallu in picculi quantità.

Quandu almenu 10 ghjorni passanu da l'iniziu di a malatia, u zitellu pò digià alimentatu cù prudutti cunvinziunali. Finu à quellu tempu, hè strettu pruibitu per dà frutti è vegetali freschi - solu baked o fogghi, fora di banana. Hè, senza teme, pò esse dati digià à u sicondu ghjornu dopu à u cessamentu di vomitu in forma nova.