Preghiera nantu à u ghjornu di nascita per u cumpletu di u desertu, l'amore, u matrimoniu è a salute

L'anniversariu ùn hè micca solu un spaziu predilettu, ma ancu un tempu ideali per leghje preghje per dumandà aiutu di i putenzi superiori. Hè cresce chì a cunnessione cù u celu nant'à u ghjornu hè forte quant'è pussibuli, perchè si sìanu intesi sinceri.

Preghjonu à l'ange guardianu annantu à l'anniversariu

I crmeni chì u lighjornu in a festa hè una manifestazioni di l'amore per u Signore è una persona hè chì li devi aghjunà pè a so vita è dumandate a prutezzione, esercitu di i desiderate è l'altri benedizioni. U ligame principale trà Diu è l'omu hè l'angel di guardià, à quale pudete applicà à e diverse dumande. Ci hè cunsigliatu per annunziu di a cunfissioni è a cummunione. Una prichera forte in u ghjornu di nascita hè in una maiuranza cunzidiratu cun guardianu.

  1. A matina, hè cunsigliu per andà à a chjesa per u serviziu. Andate in casa, cumprà candele.
  2. À a casa, esse solu, chjama i candele davanti l'imaghjini di Ghjesù Cristu, a Vèrgine è Nicolau u Mercatuur.
  3. Fighjendu a flame durante qualche tempu, ringraziu l'angelu per l'occasione di vive un anno. Dopu quessa, a prighera hè leghjiduta annantu à l'anniversariu di l'ànghjulu.
  4. E parolle ripeti trè volte, è dopu chì hè cunsigliatu per indirizzà à u Signore in i vostri paroli.

Preghiere annantu à l'urtimu annantu à l'eseguimentu di u desideriu

Per fà cresce i vostri chancei di rializà u so sonnu, pudete piglià u sustegnu di e Pertenevuli. Hè impurtante per capiscenu chì u vulete ùn sia micca chjappà nantu à a testa è micca esse prisentatu nantu à a platter, postu chì u Signore aiuta solu à quelli chì travaganu è digna. Dopu à a so assistenza, e circustanzi scandalizate, è ancu pussibuli, u principale, per crede in questu.

  1. A preghiera per l'anniversariu di l'esercitu di u desideriu deve esse pronunziatu in quandu a persona era natu. A maiò parte di i genitori sapemu questa informazione
  2. Se una persona ùn sape micca quandu hè natu, hè megliu per difende u testu sicuru duvviu ghjustu à u lettu. Avete bisognu à chjama una cannila, perchè mette in anticipu da voi.
  3. U testu hè migliore per amparà cù u core, ma si hè difficiule, scrive à scrive manualmente nantu à carta è leghje, ma senza esitazioni.
  4. A preghiera nantu à u vostru anniversariu aiuta à sparà l'energia, prutegge da l'ubligatoriu è di ritimu in l'annu dopu.

A preghiera di a mamma per anniversà u so figliolu

Ogni mamma hà a pussibilità di aiutà u zitellu, prutegginu di parechji disgrazii in a vita. Per queste scopu, ci hè una prichera annantu à u anniversariu di u so figliolu, chì u so prutege per e malatie, i cumpagni negli, u danu è altri prublemi. Clérigii assicura chì a preghiera materna sincerea ponu esse realizatu miraculi è aiuta à trattà à qualsiasi male.

  1. A preghiera à u Signore annantu à u so anniversariu deve esse leghje trè volte annantu à u ghjornu di anniversariu prima di a matina.
  2. Pudete avè u testu in u tèmpiu in u tèmpiu davanti à l'imaghjini di a Mamma di Diu o a patrona di i zitelli, Nikolai the Sinner.
  3. Assicuratevi di mette una candela in a chjesa per a salute di u zitellu.

A Preghera di a mamma per anniversà a fede

Cù l'aiutu di a prichera, una mamma pò piglià i cura di u so zitellu à qualsiasi età, per prutèggiri di disprezii, di tristiti è di diversi prublemi. Ci si deve esse dichjaratu chì e figliole in energia sò dèbili più ca i picciotti, cusì avè bisognu di più supportu di e Forzi più Altis. A preghiera per una figliola annantu à a so anniversaria pò esse pronunzata in a chiesa o in casa, più importantemente, davanti à l'imaghjini di a Vèrgine. I règule di a so identità sò identica in u casu di una petizioni per un figliolu.

Preghjonu per un anniversariu per una bona furtuna

Quale chì ricusà a cuncurrenza di a fortuna per a saldicà diverse prublemi è in alcuni risultà novi? Per attruvarà bona furtuna, ci hè una preghiera forte forte in annu, annunziu chì deve esse leghje in un tempu quandu una persona hè nata.

  1. Preparate trè chjusi di a chjesa brilla, perchè si dàchanu, ma micca micca. Anu bisognu di piglià una tela bianca è u platu.
  2. A preghiera annantu à l'anniversariu deve esse pronunzata in a stanza induve a persona dorme. Coperta qualsiasi superficia cun un pappu è ponu un platu in u centru. Avete bisogna à fà stèndusi davanti à u tavulu è andonu à l'Est.
  3. Pigliate i candele, aghjunghje un pocu vicinu à u vostru pettu è imagine quantu tutte e cose da voi.
  4. Twist the candles trà di elli, chì andonu da u fondu. Grapì i candele, pusendu in u centru di u platu è dicenu a prichera à u vostru anniversariu 12 volta. Hè impurtante ùn esse perde.
  5. I cannli s'ellu deve esse brilla cumplittamenti, è à questu tempu hè pruibitu di abbandunà di a stanza. Purtate u mantellu è u platu in un locu secretu. Ùn pudete micca aduprà micca finu à a festa vicinu.

Preghjonu per u vostru anniversariu per u matrimoniu

I picciutti chì vulianu passà sottu à a corona, ma ùn anu ricivutu l'offerta preziosa di a manu è u core, pò turnà à a Matrona di Mosca. Questu santu hè cunsideratu cum'è l'assistente principal in risolve i prublemi di amore. A preghiera nantu à u ghjornu di nascita per u matrimoniu si pò esse pronunzianu in a chiesa prima di l'imaghjini di u santu è in casa, ma ancu davanti à l'icona. Hè impurtante per crede chì a Matrona sincerà sincerà a petizioni è hà da esse sicurità chì a dumanda vuluntaria hè una realità.

Preghjonu per un anniversariu nantu à a salute

Ùn ci vole micca bisogni, si ùn ci hè nè salute, perchè anu a vulia a persona di anniversariu per sempre. Per pruteggiri di diversi malati, pudete dumandà a prutezzione di e Cumpagnia Intensiva. L'assistente principalu in questa materia hè Nicolau u Mercatu chì, in u so tempu di vita, era cunnisciutu per e so capacità cure. Una preghiera forte in u ghjornu di u vostru nà lu nascitu deve esse pronunziatu davanti à l'imaghjini di un santu chì pò esse truvatu in a chiesa o cumprà una casa d'imaghjini. Pudete dì a parolla in ogni mumentu, ma megliu in u mumentu di a vostra nascita.

Preghjonu per un anniversariu per annunziu

Persunità solitaria in i so vacanze pò invià à i Forzi più Alto di dumandalli à fà a so secunna mità più vicinu. Pudete fà in i vostri paroli, chì vi permettenu di spressione una dumanda da u core. A preghiera di a chjesa annantu à u so anniversariu hè forte perchè crea vibrazioni sonorali speziale.

  1. Pi principià per pricavvi, hè cunsigliu per fà una chjesa di cume in ghjusta à voi è cuncintràli nantu à a vostra vuluntà d'alcuni rispose. Hè ricumandemu per cumplementari a lettura di a preghiera nantu à u ghjornu di nascita cù visualizazione, presentendu l'imaghjini di un omu.
  2. Duranti a pronuncia di u testu, ci vole à cuncentra energia à u livellu di u plexu solidu, induve u chakra di u coru si trova.
  3. Prima, dicerete a preghiera in una voce cheia, in un soffiu à u mumentu è a terza volta per sè stessu.

Preghjonu per soldi in anniversàire

Pudete aduprà a prosperità per sè stessu per appughjate sinceramente à i Purturi Cenari. A preghiera più forti di u ghjornu di nascitu deve vene da un core pienu è cun grande fede in u risultatu, postu chì qualchissia dubbi seranu com'è un obstacle.

  1. Hà digià chì hè megliu dicerà preghje à l'ora quandu una persona era natu. S'ellu sta información hè scunnisciuta, hè megliu di pricà à u tempu chì u sole si chjude. Sta infurmazione hè facilissima di amparà.
  2. In anticipazione hè necessariu preparà a chjesa è a icona di u Diu.
  3. Prima, chjama a cannila è leghjite "U nostru Patre", è da esse ripetite a prigione 12 volte.
  4. Dopu questu, apaganu a cannila, avete in un pappagallo o di un fogghiu di carta è a so ocultu darrere l'icona. Ci vulia firmà finu à u anniversariu dopu.
  5. Un annu dopu u rituu pò esse ripetutu, ma cù una nova candela, è pigliate l'anticu à a chjesa è u mette à a salute.