Preghenni

Quandu qualcosa belli passa per una persona, positiva, gioia, piacevule - ellu riceve per qualità. Quandu si averebbe in prublemu, ingannità, piccolo - ellu aduprà a manu à u celu è dumandate l'amata "Perchè?". Sì, sìammu tali, sìammu maravigliati di disgrazii, è piglià per a felicità garantita. Ma a tutti i meritammu tutti.

Un veru Cristianu chjamà a felicità "a gràzia di Diu", è disgrazia - meritonu pagà per i so piccati. Cusì, per rimborsà a misericòrdia, per ùn micca permettà i pagamenti amari, è, in fine, per cambià u nostru pensamentu negativu à u pusitivu, avemu ancu lighjendu prayer.

Scupriteu qual'ellu è per ciò chì ringraziarli (postu tuttu, è dumandate, è ringrazialli l'indirizzu dirittu), è ancu cumu fà cumu fà da secondu tutti i reguli di e chjesa.

Guardian Angels

L'anzianu tutore hè mandatu à l'omu da u Celu da u so nascita. Per pussessu un anghjulu, ùn deve micca bisognu di esse batteziatu. Ùn cunfundite micca cù i Santi, chì i nomi chì portanu - i Santi beni ghjusti nantu à a Terra, è l'angeli guardi mai eranu umani. Sò incorporiali, immortale è divinu.

Dicenu chì l'Angelu hè liberu di decisu à a so discrezione quant'à aiutà à aiutà u so "saluni" o micca. Hè facilitu ch'ellu crede chì, per stabilisce u cuntattu cù ellu, per esse intesu, unu ùn deve solu lettu u preghje di gràzie di gràzie à l' ànghjulu u correttu, ma ancu pruvà à campà in modu neve.

Per l'avverbi per aiutà in tutti i vostri travaglii, devenu abbandunà i pratichi malati, nè micca u lugubbitu, ùn ponu elevà toni, ùn disputanu micca, ùn humiliate o insultanu l'altri, ùn anu micca parassite parolle è ùn parlanu micca in vain.

I angeli durmennu a vulintà di Diu, spessu i spìranu quandu no femu ricunnosce u periculu. Di sicuru, ci hè qualcosa à ringraziallu.

The Most-Holy Theotokos

L'Evangelu cuntene assai pocu infurmazione nantu à a Vergine. Hè cunnisciutu chì a Vèrgine Maria dà nascita à u mondu un salvatore di i persone - Ghjesù Cristu, u figliolu di Diu. Hè cunnisciutu ancu chì à l'età di quattordeci hà datu un cene di a virginità com'è signu di devozione à Diu. À a listessa ora, era betrunata à l'anziani Ghjiseppu, una descendente di a famiglia Salomon. A prumittia di piglià a cura di ella è di furnisce tutte ciò chì necessariu per a vita. Ghjiseppu è Maria (Miriam in ucrainu) vintu in Nazaretta, induve Archangel Gabriel hè stata appiccicatu in un sognu, è dicenu à chì avarà da u Salvadore à u mondu.

Prima di tuttu, u Most-Holy Theotokos avissi leggugliatu a preghjudiziu di prichera per u fattu chì hà purtatu à u mondu di u so Salvadore. I donne a petra à pricà à a ricuperazione di l'infertilità, di maritari, per stabbilà relazioni in a famiglia. Hè definitivamente aiutà, più impurtante - ùn si scurdate di ringraziallu in e parolle di a preghiera di ringraziu di a Mamma di Diu.

Nicholas the Wonderworker

Nicolau, u Wizard, da a so zitiddina amparò assai dispiacimenti a sapè è serve à Diu. Hè statu arcivescu di Lycia, ma Nikolai ùn pudia micca impedisce à questu. Ai aiutò i ghjente chì puderia, pricava à Diu per u pirdunu, salvamentu, guariscenza. Ai aiutò finanziariamente (ricurdate cumu si chjudarà soldi à l'anzianu anu ruvatu in modu chì puderia sparte à e so figliole di spusà), salvatu a so vita di l'elementi (tamendu a tempesta in mare), i salva da u famu è da elli.

Millioni di persone in u mondu, anche qualche è di religione, dumandate à Nicola per fà un miraculu. Cum'è prima, ricordamu: ùn eseguite micca u vostru salvezore quandu u miracle ghjè accadutu. Pruvate a parolla di pricà à Nicholas the Wonder-worker più in spessu di dumande.

I santi è l'angeli guardii sò mediatori trà noi è di Diu. Grazie per a gràzia di Diu è per u so travagliu, è dunque, serevi sèntelu intesu in u futuru.

Preghiera per u Angelus Guardianu

Preghiera a nostra Signora di a Virgine Maria

Preghjonu à Nikolai u Salvadore