Preghiere per Salute è Curació

Dicenu chì a malatia hè datu à una persona per una ragiuni, è questu hè u risultatu di cumprità diversi piccati. In Ortu hè crede chì, grazia à a tristesse è a maladie, una persona si sviluppa spiritualmente, è questu aiutà à avvicinà à Diu. E forti pezzi per a salute è a cura di Diu, i Teatoni è i santi santi aiutanu à purtà u patrimoniu di u malatu, è in certi casi, ancu guverni à a curazione completa. Ancu parechji appeals permettenu chì una persona mantene a salute è ristabilisce l'energia. Puderete per pricà per a vostra propia salute, per a parenti, i zitelli è i pezzi cercani. Una cundizione impurtante per a ridiri di a malatia - una persona hà da esse batteziatu. Inoltre, ùn hè micca necessariu d'utilizà a prichera per un solu rimediu è a terapia tradiziunale hè necessariu. Appiglierà à i puterei più altri daraghju forza in forza per contru à a malatia.

Preghjonu per a salute è a guariscenza à Nicola Micca

A so longu a so vita mundana, u santu hà aiutu à i persone, a guariscenza di parechji malatii, ùn hè micca surprisa chì avà parechje ghjente volte à ellu per l'aiutu. Prima, avete bisognu à andà à u tèmpiu è per esse u servitore nantu à a salute. Dopu questu, andate à l'imaghjini di Nicholas the Wonderworker è mette davanti à ellu cù trè candelli chjappi. In vista di a flame, vultate à u santu è dumanna per aiutu, è dopu chì dicenu à voi sti moti:

"Nikolai u Sacru, tira fora tutte e debili, malatie e zuppa di diavulu". Amen ".

Dopu à quì, crucifiche u trè volte è abbandunate a chjesa . In a buttone cumprà l'imaghjini di a Wonder-worker è 36 cannibus, è pigliate cun voi l'acqua sante. In casa, hè necessariu di metterà una imàgine nantu à una tavula o in un altru locu convenientu, lume 12 candele vicinu à ellu è aghjunghje l'acqua sante. In vista di a flame, imagine a guariscenza, pruvate piglià tutte e dettagli. Dopu à questu, avè passatu a leghja ripetuta di una tale prichera:

"Nuvellu piacevule Nicholas, Defender of the Righteous.

Furtificà a mo fede in a putenza ortudoxa

è pulizziari lu corpu mortali da un panchju sickly.

Carli a mo ànima cù a vostra glorificación

è micca u mo corpu hè una maladrina pecure ".

E candelli ci anu da esse extiguati, ma puderete bepirate l'acqua o limpi u corpu cù questu, chì aiutanu à ricuperà.

Preghjonu per a Salute di un Nannaghju

Hè difficile per i genitori di vede cum'è u zitellu hè sick. In questa situazione, sò pronti, nant'à qualcosa solu per aiutà u so ziteddu per trattà a malatia. Above the baby unu deve ripetitu lettu a ssa preghiera:

"Signore Ghjesù Cristu, a vostra misericòrdia serà in i mo figlioli (mantene) sottu à u vostru canzolu, coglie di tuttu u male, pigliate ogni ghjuntu da elli, aperti l'ochji è l'ochji, dà l'affettu è a humilità à i so cori. Signore, semu tutti i vostri criaturi, cumpassione li mo figlioli (nomi) è turnenu à u pentimentu. Sfrancate, o Signore, è aghju pietà di i mo figlioli, è illuminanu a so mente cù a luce di a mente di u vostru evangelicu, è d 'insignà à a via di i vostri mandi, è insegni, Pàulu, per fà a vostra vuluntà, perchè site u Diu nostru.

Preghiera per a Salute di a Vèrgine

L'intercessore principalu è patronessu di e persone hè a Mamma di Diu, perchè tutti i preghje mandati da u coru certamenti hà intesu. À dumandà aiutu hè megliu davanti à l'imàgine pusendu à quale hè di pudè caprule una candela. Arrange before the icon and get rid of thoughts extraneous. Pensate solu di a vostra vuluntà di trattà a malatia o aiutà à un omu vulutu ricuperà. In vista di a foglia, cuntattate a Mamma di Diu è dumandà aiutu per aiutà, dopu, pruvate d'imagine u prucessu di ricuperazione cun più precisa. Dopu questu, avvià à a triplica repetizione di a prichera:

"Oh, Signora Sovereign Lady. Arricate, i servitori di Diu (noma), da a pècura sinistra è a liberazione di a morte siveru è di tuttu u male scuru. Dàtene, a nostra Signora, a salute è a pace, è illuminate l'ochji è un core càlculu, per a salvezza di a luce. Benefittà, i servitori di Diu (nomi), u Regnu Granu di u To Figliu, Ghjesù u nostru Diu: U vostru putere hè benedettu cù u Spìritu Santu è u Patre. Amen ".

Preghjonu per a salute di Panteleimon

St Panteleimon hà aiutatu à e persone in a vita per aduprà parechje dolci, chì i medichi Gentile u odiavanu è questu eventualmente hà purtatu à a so esercitu. Oghje, a ghjente in parechji parte di u mondu oghje à pricà per sti saint per aiutà à ripiglià a so salute. Panteleimon aiuta à trattà micca solu cù fisichi, ma ancu cù azioni mentale. Invece di leghje a preghiera, hè ricunnumandate chì avete penitente di i vostri peccati, perchè e malatie di una persona sò mandati quandu ellu viaghja da a fede. A preghiera di Panteleimon sona cusì:

"Oh, grande Signore, gran martire è curatto Panteleimon! U servitore di Diu ti chjama à voi (nome), aghju pietà di mè, senti u mio motiu, vedi i me patevelli, sia misericurdiale per mè. Dàtene a misericòrdia di u Supremu Médicu, Signore Diu. Grant me a guariscenza di l'anima è u corpu. Rindiri di tortu, torrantà di a malatia oppressiva. Aghju davveru u mio capu, preme per u pirdunu di i mio piccati. Ùn resistalli micca i mio feriti, fendu cura. Duna misericordia, mette a mo manu per i mo nemmite. Dà i vostri corpu è a salute d'ànima per u restu di a vostra vita. Aghju pricatu per a gràzia di Diu. I pentunu, è piacevule, confiare in a mo vita cù Diu. Great Martyr Panteleimon, pricendu à Cristu Diu per a salute di u corpu è a salvezza di a mo ànima ".

Preghjonu per i paisani viventi nantu à a salute

Ancu eranu addivatori, seguitamu figghi per i nostri genitori, chì devenu esse custattisentate sempre è protegenu da parechji problemi. À i genitori hà raramente malatu, pudete turnà à i Perteni E maiori è dumandate l'intercessione. Hè megliu preghju immediatamente per u babbu è a mamma, perchè per i zitelli parenti sò una.

A preghiera per a salute di i genitori havi averia cusì:

"Oh my Lord, pudete a to vulintà chì a mo mamma hè sempre sana, perchè ella pudere serve cun fiertà sincere è instructe in u vostru servitore. Dà i me genitori i so alimenti, a prusperità è a prusperità per chì a nostra famiglia sana pò esse serve in gioia. Mamma hè a cosa più preziosa chì sò. Prutene a so persona di i prughjetti di a vita, dà forza è saviezza per affruntà di situazioni difficili è mandà a salute di u fisicu è spirituale. Chì a mo mamma è u mo figliolu mi risparmiassi, perchè chì in vita puderaghju fà solu ciò chì piacevi. Dàteli a so salute è tutti i boni di benedizzioni, e abbellantanu à benedite, per pudè calisce u mo core cù a so calidez. Cumplete tutte e mo sentulenti da u mo core. Pudete a mo parolle è l'intentu di a mo ànima ti piace. Solu in a vostra misericòrdia a spergu, u mo Signore. Amen ".