Oxford Shoes

E donne moderni eranu assai furtunati chì l'omi. Pensate chì quanti elementi di u vestitariu di u sessu più forti adoptaru facilmente! Ci hè un esmoquinu, una chjuccula cù un colpo, è Bermuda, è, sicuru, unipochi scarpi. Unu di l'esempii più impurtanti di questu hè un pruduttu di a donna Oxford.

Caratteristiche speziale

U primu e principale principale hè strettu. Unghju ordinariu si parvenu i so scarpi di l'omini più classici, chì sò cunsigliati per vèstinu cù un esmoquin. A parti frontaghja, induve hè situata, secche per parte di e parte. Questu distingui l'Oxford da u derby, u listessu tipu di i scarpi, ma cù u locu di a lingua sottu a biddezza. In spessu, sò diprezzati cù perforazioni, ma ùn hè micca mandatu. In i primi mudelli masciali, u punteddu hè di circa 2 cm altu.

Tipi è materiali

Oxford hà sughjettu un granu di cambiamenti postu chì tocca à i vestimenta di ghjuvelli di i donne in i 1920. Se prima sò stati missiunati devertamenti solu da a pelle liscia, è u culore chjaru era marrone o nìvuru, oghji l'attitudini di u boots d'Oxford sò truvati in tutte e variazioni pussibuli. Suede, nubuck, cuirie è cuie, matte è verniciè, cunghjunati, stampati in bocca - queste nuvole permettenu e donne per ellu u megliu per elli.

À bassa vitezza, questu mudellu stimu straziu, ma Oxfordu nantu à u so pezzu pò esse cose in u travagliu ogni ghjornu in l'uffiziu - fimmininu è unicu.

Cù que portà l'Oxford?

  1. Pantaloni . Piglia a billezzu classico cù un "chinosi" rilassati o accurtate è estretu "cigarettes". Oculze ntezzi in cunglisazioni cù un puntu di u taccu sanu viaghjanu stretchatu finemente.
  2. Skirts . L'esempiu simplice di a storia hè Oxford cun una fascia chiatta nantu à u ghjinochju. Questu hè chì a furmazione di e zitelli in univirsità in parechji paesi pareva. In questu casu, l'imagine pò esse suppliitu cù u golf densu à u ghjinochju. Contraste di scelta qualcosa, sicondu u principiu di culori di colore. In generale, questu sabbia serà assuciatu cù quasi saldà ogni scusa informale, u principale hè chì quessa (a fascia) ùn hè micca stretta è elegante. In l'imaghjene devendrà a simplicità è a negligenza fastidiosa.
  3. Vestiti . I mudelli di donna, Oxford sò assuciatu bè cù mudelli romantichi. Pò esse un vestitu in petitsi, un stampatu fiurali di "milla fleur" o una scogliera di mare. Un saccu di jeans cacciatu nantu à a vendita hè ancu appruvatu. In questa cunmbrazione, tutti i mudelli sò travagliani bè: solu à a validez veloce è nantu à un puntu.

A maiò parte di l'experts di moda accunsenu chì i scarpi di donna, cum'è l'Oxford, sò adattati per tutti i vestimenta casuale. Pudete purtàtelu cù shorts, faldi longi, porta cù calzini è piani nudi. Da u Top Oxford hà amatu camisole, pullovers, chiste, capelli - in generale, tuttu ciò chì una volta era parti di l'uniforme di l'studiente. Ma a moda muderna prumove l'espressioni, cusì hè megliu cumminà tuttu ciò chì vi vede!