Rezi nta l'abdomen

Rezi in u abdomen sò sempre dispiacenti, causanu malu è praticali di salute. I causazioni di incisioni abdominali pò esse assai diversi, postu chì l'oghjettu sordidu è i malatie serii, com l'appendicitis o ulceri perforati di l'stomacu, pò esse accumpagnatu da colic è cuttings in l'abdomen.

In casu di l'apparizione di dolore di corta in l'abdomen, hè prima di tuttu necessariu di certifia a so intensità è a lucazione.

Nant'à localizzazione, a resi pò spàrghjela o anu cuncentrazione in ogni area di l'abdomen, per esempiu:

L'intensità di i tagliu pò esse sfarenti: di u debbuli à a daga (piercing).

Rezi in l'abdomen ponu esse sintomi di vari di malatie. Cumpiglià quelli di elli.

Acute appendicitis

A inflamazioni di l'appendice di u cecum hè una malatìa assai periculosa è insidiosa chì pò esse cumplicati serii, per esempiu peritonitis. I Sharp bands in l'abdomen can appear near the navel, poi aghjunghje l'abdomen tutale, è dopu uni pochi ochji localizza in un locu specificu. In u locu nicu di l'appendage, questu hè u regiu iliacu propriu. A tagliitura persa in un stomacu o panna pò esse ingressu una nausea è un vomitu. Ci hè un crescitu di a temperatura, a bocca seca esse prudenu. L'alleghja indipendenti di u so duluri avissi d'alerti, tk. pò esse assuciatu cù a rupture of the appendix wall, chì porta à a peritonitis (inflammazione di u peritoneu) - una complicazione rispetente per a vita.

Pancreatitis aguda

I sintomi di a inflamazioni pàncreas s'apprisintava l'appendicitis, ma per regula, u dulore hè più intensu in intensità. U pene pò esse dati in u spalle, cù un caratteru cinticali. Rezi pò esse accumpagnatu da a distrutta è di a tensione di u so muru, è di nuvulite è vomitu.

Gastrite aguda

Per a inflammazioni aguda di u stomacu, i rezoni abdominali sò carattiri, particularmente dopu à manghjà è un sensu di pesurazza "sottu a cucchia". Ci hè ancu altri sintomi: nausea, eructation è vomiting, disminuita l'appetite. Resi in l'abdomen, accumpagnatu da a diarrea è a frebba, pò parlà d'una infezzione aguda intestinali.

Ulceru perforatu

Rezi, cù un tipu "puncherie" súbidu pò esse un sintimu di perforazione di un stomacu o duodenu, chì hè enormu periculoso è ponu periculu a vita umana.

Tutte e situazione esse urdinendu un urge urgente di un medico o una ambulanza per risolviri u prublema di l'uspitalisazioni è u trattamentu kirurgiicu. Procrastination and self-treatment in such cases hè inacceptable!

Alturi malatii

Rizzi forte in l'abdomen ponu esse cù a ulceri peptica di u stomacu è duodenu. U duluri s'intensificheghja, secondu, generalmente associate cù manghjà. Pudete esse impastatu di eructations, stonce, nausea, un sentimentu di raspiraniya in u stomacu per una formazione excessiva di gasi. Se l'aghjunghje abdominal ùn sò micca accumpagnati da a ghjucà è a frebba, pudete avè contactatu à a clinica per esame è trattamentu. Si aviane, chjamate una ambulanza immediata.

Cù colecistite (infezzione di a viloria), u dolore, u sensu di piscia è malu spessu sorgienu in u quadrante di a righitu. Pò esse disturbatu da una diminuzione di l'appetite, amarezza in a bocca, nausea è vucazione occasionale. L'usu di l'alimenti fatali, fritto è piccanti pruvucarà a rezi in u stomacu immediatament dopu à manghjà, chì pò esse accumpagnatu da una diarrea o stinata.

Worms sò una causa cumuni di l'occurrence di taglioli è drài in l'abdomen, particularmente in i zitelli. Infuzione cù vermi hè accumpagnatu da una diminuzione o in aumentu in l'appetite, un malaziu generale, un sonnu di u mare. Ci hè signalatu d'anemia, cunfirmata da un testi di sangue generale. Se ci hè un suspite d'infizzione cù verme, hè necessariu di passà un anàlisi di fugliale è per passà altre esaminazioni necessarii in a policlini in u locu di residenza.

Resi in l'abdomenu pò esse psichogene, è ancu esse una mascara d'altri prublemi grevi: infartamentu di miocardi, aneurisma aorticu, nefrite aguda. Hè ricurdatu chì, cù tagliati è dulore à l'abdomen, u trattamentu deve esse prescrittu da u duttore dopu un esame individuali è l'esami necessarii.