Saliva grutta

Idealmentu, u fluidu secremente da i glàndali salivatori cuntenirite a soffiu a bocca, facilitate a masticazione di e manufattia è lavate a libertà da u spaziu dentali. Inoltre, sirve com'è una prutezione affidativa di a caries è a crescita bacterial. Ma hè questa patologia cum'è una saliva spina o ancu a furmazione di u mucus viscosu in u so postu. A malatia hè accumpagnata da un sintimu di miserabbilità è di secunda nantu à e chjassi è a lingua.

Densa saliva hè a causa

Cunsiderate e razzione più cumuni per chì a saliva pò esse grossa. U fattore più frequente chì accumpagna u sintumu in questa hè u sindrome seccu di u ventu (xerostomia).

In questu casu, una diminuzione di u voluminu di u liquidu produttu da i glanduli è, in cunseguenza, hè osservatu un incrementu di a so viscosità. A suspettata Xerostomia pò esse annunziate seguenti:

Quandu una saliva viscosissima chjesa hè liberata in combinazione cù a malatia - i ragiuni ponu esse siguenti:

Saliva bianca in bocca - candidiasis

Una altra causa cumuni di a viscosità più grande di questu fluidu hè a tullura di a cavità orali. U fungi di u genus Candida cun a crescente intensiva accuminzanu a colonizzà e mucosa, chì pruvucà a sicondu, a furmazione, a furmazione di l'erosione è un recipiente biancu. In u risultatu, a produzzione di saliva minimizeghja, è acquistenu un culore biancu distintivo.

Causes di candidiasi orali pò esse siguenti:

Saliva spina in a gola

In più di e patologiche suprana, un crescenu di a viscose di saliva pò pruvucà una varietà di malatii di a gola è l'amichi, cum'è laryngitis, tonsillitis. A prugressiva di e malatie conduisezza a furmazione di càulepi purulenti bianchi in a gola, chì sò pericatiamente annunziati o ind'i una puderia. Per quessa, una sensazione di a presenza di un corpu straneru hè creatu, un corpu. Inoltre, un augmentu di a temperatura di u corpu durante i prucessi infjammatièvuli pruvucarà a deshidratazione di u corpu, chì porta à disruptione di i glanduli salivarii.

Altri fattori chì determinanu l'sìntomu dichjaratu sò e malatie urali - i malati periodontali è periodontitis. Ci sò e malatie sunnu carattarizati da a sequenza di e mucosa à a esfoliazione di l'epiteliu è, in cunseguenza, un incrementu in a viscosità di a saliva.

Saliva grata - trattamentu

Per esaminà un regimen adattatu di a terapia, hè impurtante per diagnostichi a causa precisa di a densità di saliva.

Cù xerostomia, i esperimenti urganizeghjanu l'usi di rinfriscatura spiciale, crematorii di a bocca, sustituti di saliva, gomes e dolci di cicculata.

In altri situazioni - infizzioni cù infezioni, fungus, prucessi infjammatori - hè necessariu, prima di tuttu, per trattà a malatia primaria è da restituisce l'attività di i glanduli salivarii.