Preghjonu per l'amore di l'omu

In cerca di l'amore, avemu bisognu di un fiducia aiutore è cuncordatu, in ogni circustanza, ùn pò esse micca nuvole, nisuna sorella, nessuna mamma. In una postura cusì delicata, una zitella solu crede in l'aiutu di l'putenzi superiore - unearthly, impare, è sublimi. Si avete bisognu di l'aiutu, sè vo vulete disprezzu, è ùn avete più a forza di circà l'intelligenza à a terra, volte à Diu cun una preghiera per l' amori d'un omu, voi, sicuru, riceve cunsiglii efficace è assiste immediata.

Prazioni Matrona

Santi, angeli guardii è a Mamma di Diu sò intermedianti trà l'omu è di Diu. Un santu eliggiutu chjamatu hè una prumuzione d'una forsa forti per l'amuri di un omu, postu di tuttu, ma blaspemi chì si sona, ognuna tenia a so "specializazione", chì depende di chì boni fèrmini i santi fannu durante a so vita. Qualchissia guarì i malati, qualchissia hà aiutatu à truvà l'amore, qualcunu livatu di dependenziali forti. Dopu a so morti, cuntinuanu a so atti, ma turnate cun elli.

L'amori, u matrimoniu, u benestità in a famiglia dumande a Santa Matrona:

"O mamma bedechjata Matronu, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati, cù i so corpi restani nantu à a terra, è parechji miràculi emanate da a sopra à a gràzia. Oghje, cù u to otu graziosu, piccatu, in pienghje, a maladie è i peccati tentazioni, Avà avete pietà di noi, desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri piccati, da i nostri piccati, liberate di parechji malati è circustanze, preziò à u nostru Signore Perchè Ghjesù Cristu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù, ancu à u ghjornu oghje è l'ora da u peccatu, è per e vostre preghie chì ricèvenu a gràzia è a gran pietà, glorificammu in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu per l'amore di l'omu

Pudete incuntrà à cungiura per l'amore, pudete chjamate l'omi selezziunati cù l'aiutu di a magia negra, ma hè improbabile chì questu pudere di risultà a felicità. Solu li ligami cunnetta à dui persone cù cunseutu cumuni è u desideriu, pò esse chjamatu amori. Pensa à dicerà preghere à u Signore per l'amore, ma mai avete da fà per quessa à i perenni di l'altri populi:

"Prima di voi, Signore, aghjustate è davanti à tè solu puderaghju apre a mo core, è sapete Tuttu ciò chì dumandassi, perchè u mio core hè viotu senza l'amore terra, è pretzerai è dumandate à dà a manera fast à l'unicu chì hè capacitu illumine u pianu novu cù tutte e mio vita è apre a mio core per cuncurdà per a fergera miraculosa di i nostri destinazioni è a realizazione di l'anima cumunu. "Amen".

Quandu i sentenzi sò ...

Ancu se i sentimenti d'un omu è una donna sò ricchiati, ancu s'elli ùn cambienu micca l'altri, ma, à u cuntrariu, sò rispettati è assicuratu da i so rilazioni, dopu à un sensu passatu, u sensu perdenu a so sharpness, tuttu hè ordinariu, familiar, identicu. Prima di tutti, sti pensi sò visitati da e donne. In quessi situazione hè necessariu di leghje i preghjudizi forte per l'amore è i sentimenti cale di u vostru omu. A preghiera hè leghjite davanti à l'icona di u Santu Apostolu Giovanni u Teologu:

"Oh, l'All-pervading One, u Gran Evangelista è l'Apostolu Giovanni l'Evangelista, Ghjesù, cunfidendu, u nostru intercessore è l'appiccicò veloci. Ask God Almighty per cuncede à mè, u servitore di Diu (nome) è à u mo maritu, u servitore di Diu (nome), l'abbandunà di i nostri piccati, perchè avemu piccatu da a zitella è in tuttu a vita cù a nostra parolla, atti, i nostri penseri è i nostri sentimenti. Mody God Almighty salve u nostru matrimoniu è L'amore hè a nostra eterna. Amen ".

Preghiera per l'aumentu di l'amore

Stabbilisce e relazioni trà l'associi, rinfriscenu i sentenzi , aiutà à cunciliari è pardunzià l'altri resinzione aiutanu à a prichera più potente per l'amore. Questa hè una preghiera antica antica e veramente efficae, chì hè aduprata in i casi più stremichi, quandu ùn ci hè più una spiranza per qualcosa:

"Cù u to amore per i vostri fratelli, l'apòstuli di Cristu, è di noi, i vostri ferries slaves per ellu stessu, cusì intimendu assai, do vostri mandazzioni, è amanu l'altri sinceramente, cù i pricorii di u Teatokos, l'Une Humanu".