Uryuk - propietate utili

Originamenti in Asia, una nutritiva è no menu culinaria delta, è altrimente - Secco apricot à a sardi, aiuta micca solu di manghjà, ma ancu hà una quantità di pruprietà utili. Inoltre, a cumpusizioni di parechji vitamini necessarii per u corpu hè cresce 6-7 volte.

Chì ghjè utilale d'apricot?

  1. U fruttu dulce di u sole contene fibra . Dopu à questu, u corpu pò esse ridirette di e tosini è l'altri sustanzi chì ponenu a nostra salute. Inoltre, questu nutrijentu basatu in a pianta, aiuta à rimettà u colesterolu "di malu", è ancu reduciu significativamente a quantità di zuccheru in u sangue.
  2. Uryuk hè un tesoru di u vinu, salicylic, apple, citric acid è e so proprietà d'utilità sò u fattu chì l'equilibriu aziu è basatu hè mantatu in u corpu umanu. Inoltre, migliurà u funziunamentu di u corpu di u intestinu.
  3. Questu latti seccu dà una carica di vivacità è energia per tuttu u ghjornu, chì furnisce un effettu tònicu nantu à u corpu in generale.
  4. U fruttu particulari utili a pirsuni sutturati da i malati tiroïde. In l'albiteri secchi, cum'è in frutti freschi, ci sò i compiti di iodu. Ùn serà micca sferivante per nutà chì l'albicelu hè un efectu benèficu nantu à u travagliu di u cori, l'alimenti cù sustanzi minerali di such as: potassium, magnesium e fósforu.

In vista a quistione di ciò chì tutte e cose hè ùtule per l'organisimu di l'albicocu, hè impurtante ricurdà chì in un albiceto frescu, pienu di l'aruma di l'estiu, i salti di potassju cuntenenu circa 300 mg. In a secca a forma questa valore aumenta casi 5 volte. Prucessendu da questu, l'albicocitu hè ricumandatu per incaricà in a vostra dieta persone cù fallimentu renale è i malatii di u sistema cardiovascular.

Chì ghjè più utile, secca, albercelli o albitri?

Uryuk okkupa i primi pusizzioni in frutti seccu chì cuntenenu u potassiu. Inoltre, cù a so applicazione regulare, puderete migliurà a cundizione significativu di i capelli è rejiminate a pelle. Ma l'albicu seccu supira u fruttu dulce prive da u cantu di carotene è di zuccaru.