Riserva Baniyas

A riserva Banias, situata in u nordu di Israele , amega una longa storia. Stu locu, chì si trova à u pede di u Monte Hermon, hè unu di i più antichi. In una riserva naturale bellu risparmià à vede una quantità di cascate è una varietà di piante. Eccu, i scavi archeologi eranu realizati, per quellu chì i scientisti truvaru e so ruine di una cità antica.

A Reserva di Banias (Israele) hè bella in ogni mumentu di l'annu, ma in l'invernu attrae assai turisteri, perchè in questu tempu serà pussibule di vedà tutte l'esplendenza di u parcu naziunale. Ci hè trè rotte distinti per i visitori. Per sapè infurmatu nantu à a riserva, hè cunsigliu per camminà per ogni ghjornu.

Storia di a Riserva Banias

U passatu interessanti di u parcu atraele un gran numaru di turisti. U nomu di a riserva hè datu in onore di u grecu anticu Pan, chì era una divinità di e forze elementale. In u periodu hellénisticu, vicinu à a roccia majestuva, era custruitu un tempiu dedicatu à a divinità forestale.

Pocu appressu à circallu, pareva assu suldati di e persone chì dopu unificati in a cità. Hè stata a capitale di un novu regnu fundatu da u figliolu d'Erode u Gran ', Filippu. U territoriu hà sappiutu cunqueste musulmani, è dinò incursioni da i Mamlupi, Turkmensi, finu à u 1967 appartene à Siria. À questu tempu, solu ruins rimistenu di a cità, è u territoriu fù ricunnisciutu cum'è una riserva.

Chì hè u parcu interessanti per i turisti?

Avèndusi righjuntu a caverna in una roccia, media ruinata da un terramotu, pudete vedere un cartellu annantu chì u cursu di a ricustruzzione di tempii hè indicatu. Chì ci era da una colonna, ma hè abbastanza imaginate quanta putenza era l'edifici. Inoltre, sta roccia segue u fiume di Banias, a più grande fonte di u fiumu Giurdanu.

Caminendu in u parcu, i turisti vanu nichoni in a roccia, in quale un'anta volta erani i sculture di u diu Pan. Sutta unu di elli ci hè ancu una scrizzione in lingua greca: "Dedicatu à Pan, u figliolu di Deos, chì ama u Eco". Caminendu in scuperte archeologica, unu ponu attrule in i detti individuelle, un anticu panale.

Tutti i rotte nantu à a riserva di Baniasu partenu da a fonte di u stessu fiume. Duranti u viaghju sò quelli obxetti interessanti cum'è:

À a strada di a cascata , una vista naturale di a reserva di Banias, i turisti sò circundati da una natura spiciale. L'altezza di più grande è una di e cascate più belli in Israele hè 10 m.

A zona hè replete cù a vegetazione densità, di e quali ci sò eucalyptus, palmati di date è l'oaks. E fernne è cactus, è cù cascate di diverse tullini creanu una atmosfera unica. U puntu di fine di ogni ruta hè a Cascata di Banyas. A durata di a via più longa hè di circa 1,5 ore. Durante a caminata, i turisti ponu esse di ricudosserinu cun un alimentu druze è bè cafe. Pudite à pusà è si stabilisce i vostri pezzi nantu à qualsiasi belli, chì sò stati quì in una cantera suffirenzia.

Ciò chì ùn pò esse fattu in a riserva hè di piacè di acqua o in l'acqua. Ma pudete cullà nantu à a tavuletta di observazione di lignu vicinu à a cascata è fate assai photographii.

Infurmazioni per i visitadori

Riserva Baniyas passa di aprili à sittembri ogni ghjornu da 8 am à 5 piu, è da uttrovi à marzu - da 8h00 a 16h00. A tarifa di ingressu - pò esse acquistatu cum'è un bigliettu cunghjuntu (reserva + fortaleza Nimrod ), è una separata. L'adultu - $ 6,5, u zitellu - 3 $; pè gruppi: adultu - 5,4 $, zitellu - 3 $.

Cumu ghjunghje?

Pudete avvicinari a riserva da dui bassini: da a parti di a cascata o di i fonti di u fiumu. Pudete fà cuncede da Kiryat Shmona per a strada N ° 90 à a intersezzione cù a rotta No. 99. Doppu a volta à u dirittu, impatrunite 13 km è torna a volta di diritta. In seguente, ferma di navigà e sinistru per andà appena à u locu di parcheggio in fronte di a riserva.