Oman - attractions

Oman hè un veru paese di i filòsufi orientali. Prima di i turisti chì vinìanu quì, scopre opportunità veramente fabulosa. Sta scursioni è e tour gastronomique, vacanze vacanze pienu è divertimentu attivu. Prima di tutti i viaghjatori - in particulari quelli chì vinianu quì per a prima volta - sò à vista à vede e principalu facilitate turistiche di u paese. A visità, se no tutti, da almenu i più impurtanti, vede a lista completa di sultanatu di Oman, a so descrizzione è e fotografia.

Oman hè un veru paese di i filòsufi orientali. Prima di i turisti chì vinìanu quì, scopre opportunità veramente fabulosa. Sta scursioni è e tour gastronomique, vacanze vacanze pienu è divertimentu attivu. Prima di tutti i viaghjatori - in particulari quelli chì vinianu quì per a prima volta - sò à vista à vede e principalu facilitate turistiche di u paese. A visità, se no tutti, da almenu i più impurtanti, vede a lista completa di sultanatu di Oman, a so descrizzione è e fotografia.

Per comodità, sò tutti divisu in 2 gruppi - naturali è storichi è culturali.

Attrazioni naturali di Oman

Tutti i turisti chì anu riposu quì sò unanimi in l'opinione chì a natura di stu paese hè a so attrazione principali. Grazzi à l'unicu locu di l'Oman in u sudeste di a penisula àrabba, assorbiu tutti i megliu chì ci hè in questa regione:

  1. Monti . In u paese di sittintriunali è meziornu di Oman stende da u punente à u livante dui sistemi di muntagna. U sistema muntanu vicinu di u Hajjar - hè una mezzaluna, siparendu a parti fertili di u costu strettu di u paese da i regioni interni àri. In u sudu, in u cunfini cù u Yemen, u strette di Dhofar. In a muntagna di Oman, stunning sunset and fantastic views. Caminannu unu di i picculi - per esempiu, Ash Sham o Jabal-Kaur - hè impurtante è memorable per un pezzu.
  2. Wadi . Questu hè un locu naturali speciale, tipicu per un paisanu cun clima di desertu. Ùn ci hè micca rinu constantu quì, i canali sò chini di l'acqua solu in u invernu, è in l'estiu si sechevenu è forme strade travagliu uriginale originale, in quali viaghji di aventurara safari sò realizati da straneri. U più pintore in Oman sò Wadi Shaab, Wadi Bani Anuf è Wadi Bani Khalid.
  3. I Cavernes L'espeleologia in Oman hè una direzzione attivata di sviluppu di u turismu. U fattu hè chì u sistema di muntagna principali di u paese, l'Hajar, hè assai vechju è sottu à l'influenza di l'erosione, caves, gorges e cravi hè statu custituitu da parechji seculi. Oghje sò studiati da specializei, è viaghjatori di travagliu esse scuperti "posti rilassati" di a terra à a terra. Cù un stretchinu pocu, pudete chjamà una caverna è u famusu falliu Bimmach , chinu d'acqua di u salatu di un tonalu turchese assicurativu.
  4. A bellezza sottucqua. A causa di a so locu geograficu, l'Oman hà presumadatu un monicu sottumàticu assai bonu, vivu è quasi nimu, chì solu uni pochi di amanti di scuba diving s'apprimi più apprezzati. Frà l'abbitanti lucale, u scudu ùn hè pocu populari, è ùn ci hè micca una grande afflussione di turisti. I centri di buganu prufessià sò solu circa 5, è i siti più chicago è l'isuli Daymaniyat è Fahal, Bandar Khayran in i banni di Muscat , Cuevas, LimaRock, RasLima in Musandam è Mirbat in vicinanza di a cità di Salalah .
  5. Cascate. Pò esse vistutu in muntagna - hè Cascate di Raysut, Ayn Athum, Ayn Tubrook è Cascate d'Hoqain. Per apprezzà a biddizza di i cascate d'Oman, hè abbastanza per reservà una excursione di jeep in una zona muntosa - per esempiu, da Salalah.
  6. Beaches . A costa di u mare ùn hè più una tradizione, ma hè u centru di attrazioni per tutti i turisti chì andonu in Oman. Pudete relaxà in i so platti in qualcosa di i resorts famiglii - Sohar , Sahm, Barca , Sib, Muscat, Masira Island , Dukm, Mirbat, Salalah. I platti megliu chì aspetta à i turisti in centri giardini , ma se vulete nantu à a costa siciliana di u paese, pudete truvà calicani cusì, duv'ellu, salvu per voi, ùn esiste micca altri visitanti. Hè per una festa cum'è assai persone volanu à Oman.
  7. Fjords . In Oman vi vede ciò chì ùn vinaranu micca in un paese di u Paese Mediu Orientali - queste sò i banni, chì quì sò chjamati fiordo. Di sicuru, sò assai alluntanati da i famosi fiordoni noruega, ma di piglià un viaghju in barca nantu à a superficie pittoresca chjamata vicinu à e muntagne rocciosi hè un grande piaciri!
  8. Wahib Desert . Questu hè un locu interessante chì ogni visita hè obligatu di visità. In solitu, viaghji in u disertu in un jeep deminu à 3 ghjorni, per ellu pudete studià cum'è complemente è, sicuru, fate selfie in u sfondate di dunes característiques per u Wahib Desert.
  9. Parchi è sferi prutetti . L'autorità di u Sultanatu appieganu assai risorsi naturali è ricchezza assai, perchè parechje raceri di u paese oghje sò prisentimenti naturali. U più famusu cumu cù i clientdi straneri sò oghji u Parcu Naziunale Al-Kurm (possibbilmente per a so situazione in a capitale), à ​​Al-Harus, al-Nasim, Parchi di Raiam è di Kalbo.

Attività architettoniunali è culturali di Oman

Ùn sò micca solu i turisti à vultà a natura. L'antica storia di u paese è a so cultura richa sò personificheghjani in decine di monumenti architettoniali è cintinchi di artifacti museali. I più populari di elle:

  1. A Mezchea Sultana di Qabo hè a principal retazione di l'Oman in generale è Muscat in particulari. Questu hè un enormu edifiziu cù 5 minareti, décorendu a capitale di u 2001. Sultanu Qaboos finanziatu personalmente a so custruzzione, presentendu i so sughjetti cun un magnificu esempiu di l'architettura islamica moderna. A mezchezza diventa famusu grazie grazia à una tappa giantica per preghere, tessuti da a manu - u più grande di u mondu.
  2. Musei. Ùn sò parechji di elli in Oman, cusì hè pussibule di vede tutte di un viaghju. I musei principali di u paese sò Bai Adan è u Museu Nazionale d'Oman. U primu hè una stituzzioni privata chì exhibe exhibitu historique (ornamenti antichi, armi, mape, ghjurnali, ritratti di sultani) à i turisti. U sicondu hè un museu statale cù parechje galerie persunale grande. È ancu interessante per visità u museu storicu è etnograficu Beit el-Zubayr, u Museo Sultanale di e Forze Armati, u Museu d'Storia Naturale, u Museo Infantil.
  3. U palazzu di u Sultan. Hè a residenza di a dinastia di i guvirnanti di l'Oman, da unni anu detatu l'istatu per 200 anni. U custruitu hè una architettura unica, induve l'omani è indizi articuli cunti. Tutti i turisti pruvate à truvà à a piazza di u palazzu per vede unu di i turchi principali di a capitale d'Oman, ancu chì l'accessu à l'internu per u publicu hè chjude.
  4. U Reale Muscat Opera House. Questu hè u centru di a vita culturale di u paese. Hè interessante cumu di vede l'edifiziu stessu, custruitu in i migliori tradizzioni di l'Orienti, è apprezzà u repertoriu di u teatru. Hè apertu in Muscat in 2011. Cio nettu chì ùn hè micca solu una opira, ma hè un grande cumunità multifuntzionale in quandu 50 tradiziunali è e butteghe, parechji oltre di moda di l'alimentariu d' Oman è un locu di l'artisgianu induve pudete cumprà un souvenirs unicu sò travagliati.
  5. Forts . A categuria di oghji di omonimu hè a più larga, dopu à tutti, 500 busturi antica spargugati in tuttu u paese si sottu. A maiò parte di queste sò in ruine, ma arcuni sò perfettamenti cunsirvati è oghje sò ogettivi di u turismu populari. Frà e forze più visitatu sò i seguenti: Bahla , Nizwa, Al-Jalali , Nahal, Khasab , Castello Jabrin , etc.