ECG cun infartu di miocardi

L'infartamentu di u miocardiu hè una malatìa severa chì si sviluppa com'è u risultatu d'oclusioni di a lumen di u bastimentu chì furnisce sangue à u musculu di u cori. U risultatu di ellu ùn dipende micca solu di a puntualità di a prestazione di assistenza medica, ma ancu nantu à a curretta di l'attività di diagnostica. Unu di l'studii impurtanti n stu casu hè l'electrocardiografia cardiaca (ECG).

A través del metu ECG, realizatu cù u dispusitivu di un cardiogramu, i spécialistes rebite scritte nantu à i rivolti di stampa ondulati chì riflettinu l'opara di u musculu di u coru, i periode di cuntrazzioni è rilassazione. A cunducta di l'electrocardiografia permette detectar l 'area affettata, è dinò per revelà a zona di pridunazione. Per ECG cun infartu di miocardi, unu ponu ghjudicà a lucalizazione è a dimensione di l'enfasi di necrosi, seguità a dinamica di u prucessu patologicu.

Di diagnostichi ECG di infartamentu di miocardi

Studii d'ecumeni, digià acquistatu durante un attachete di u infartamentu di l'infartamentu di miocardi, in casi tipici pudete cambiatu. Evalue i paràmetri di denti, segmenti è intervalli nantu à l'electrocardiogrami rispunsevuli di u travagliu di parti spicifici di u cori, i patroni di diagnostichi anormalità patologichi. I staghjunali di l'infartamentu di i miocardi nantu à l'ECG sò carattarizati da i sintimi simprici:

  1. Staghjone Ischemicu (primu) (durata - 20-30 minuti) - tine T aggiastatu, punitu, u sposu di u segmentu ST in altizza.
  2. U stadiu di danni (durazione - da parechji ora à 3 ghjorni) hè u trasferimentu di l'intervallata ST in sottu à l'isoline, è più avanzati a ST offset da a cupola à a cima, a diminuzione di l'onda T è a so fusioni cù l'interval ST.
  3. Stampa aguda (durata - 2-3 simane) - l'apparizione di una onda Q patologica, chì in profundità supera un quartu di u R didu, è l'anch'elli hè più di 0.03 s; riduzzione o assenza assicurata di l'onda R in infartu di transmaru (QRS o QS complexe); u dispulsu in u cupu di u segmentu ST sopra à l'isoline, a furmazione di u T. negativu.
  4. Stampa subacute di infartu (durata - à 1,5 mesi) - evoluzione inversa, carattarizata da u ritornu di u segmentu ST à l'isoline è a dinamica positiva di l'onda T.
  5. Lu scantu cicatricial (dura tutte a vita sussegwentementi) hè a presenza di una onda Q patològgica, mentri l'onda T hè positiva, allusingata o negativa.

Affidabilità di signali ECG in infartu di miocardi

In certi casi, cambiamenti in l'ECG cù infartu di miocardi ùn sò micca caratteristiche, sò stati trovati o assuluti di assenza. Cù attaceti di ripetuti, l'anormalità tipica sò rarissimi, è in certi cuncorsi ancu una falsa improvise in l'electrocardiograma hè pussibule. Cù una forma pocu focu di a malatia, cambiamenti ECG cambianu solu a parti finali di u complexu ventricule, spessu sò spumessi o micca registrati.

Quandu u tessulu ventriculus ripertu hè danatu, i diagnostichi ECG ùn pò micca esse applicà. Spessu, a hemodinamia intracardiace hè usata per evaluà a cundizione di questi pazienti. Ma certi voti cu la necroziu di u musculu ventricularu giustu in segmenti supplementari pò esse elevati da u segmentu ST. U metudi di ecucarchiografia faci permette di modu cunvalidu determinà a quantità di a ferenza di u ventri à circa.

Dificulzioni significanti à a descrizzione di l'ECG dopu l'infartu di miocardi puderà parè in casu di ritmu cardiac è i falluti di conduction ( tachycardia paroxismale , blocu di u fasciu di u fasciu, etc.). Allora per i diagnostichi hè cunsigliatu per aduprà un electrocardiograma in dinamica, sopratuttu dopu chì u ritmu hè normalizatu. Inoltre, i risultati uttene si compiani paragunate cù e dati di u laboratoriu è altri studii osservati da u stamu clínicu.