Stomacu disturbu - chì fà?

Tuttu avìa avutu a sperienzià sensazioni di disgrazia è l'incommode, manifestazioni in a forma di nausea, distruttiva è un sentu d'immensità. Tali fenomeni ponu causà nutrition unbalanced, trattamentu di medicazione è tension nervosa. Quandu ci hè un statutu stomacu, a prima quistione dumandata da i pazienti hè ciò chì farà per rinfurzà a so cundizione. Dopu tuttu, a malatia afecta u benessimu, l'umore, u rendiment è pisciassi significativamenti a qualità di vita.

Chì duvissi fari si avutu un disorder stomacu in u primu postu?

I medisoterapii sò determinati solu da u duttore, ma hè necessariu seguità certu regule chì aiutanu à migliurà a cundizione. Queste include:

  1. Esclusione da a dieta di irritanti (coffee, fatty, dolce, carne).
  2. Sustituisce i freschi freschi cù l'oghje o in forma di gruel.
  3. Dopu u modalità di putere.
  4. Innauscia di l'alimentu troppu caldu è friddu.

Se vi preoccupatu di un stomacu forte, disturbatu da a ghjucà è a vucazione , u primu chì hà bisognu à fà è di cumpensà a carenza di elementi fluidi è persi tracci cù l'aiutu di preparazioni elettroliti. Sò dispunibuli in forma di puzziche è ùn ne micca bisognu di prescriptione di mèdicu.

Ajutu ancu:

Hè impurtante chì u liquidu era caldu, perch'ellu pò esse assorbitu da u corpu, è micca solu per passà.

Cosa da fà s'ellu avete un disordine di stomacu da antibiotici?

A causa di aghjunge u funziunamentu gastrointestinali hè in a morte di e battisazioni benèvuli in a terapia d'antibiotici, è u sviluppu di a microflora patologica, chì ùn hè insensibile à i medicini.

In regula, u travagliu di u sistema intestinali hè stabilitu immediatamente dopu a retirazzione di droga, ma per aiutà a microflora, u duttore prescriva a cita:

Independentamenti vi pudete drink decoctions di echinacea, ginseng o piglià una tintura di Eleutherococcus.

Cosa da fà chì avete un disturbu nervu à i nervi?

A cumbattimentu di a malatia in sta situazione implica un trattamentu integral, inclusa l'eliminazione di i sintomi è a correzione di u statu psiculogu.