Cumu furnisce i roses in u castagnu?

Per pudè gozzeti a bellezza inusual è l'aromu dilicatu in l'estiu, l'arbulu di rosula sarà cura di u vaghjimu in oghje chì i vegetali copre a coberta neve prima di a primavera.

Per quelli chì dubbienunu sia necessariu di furnisce i roses in u castagnu, serà una infurmazioni interessanti chì e piante durante u so criscenti attivu è u fior di gastru assai energia, chì sò ricumpiti cù nutrienti da a tarra. È se u tarritoriu pò poviru, allura l'arburi s'arriveleranu, è a fiore ci hè scarsu.

Certi articuli prefettenu per gastru un vistimentu di u doppiu di vaghjimu. Un hè fattu questu quì u pruduttu fiavanu à fini di aostu. È u secunnu un un mesi dopu, ghjè prima di u clima fretu. Ma questu hè impurtante solu per i regioni miridiunali è u cinturione mediu, ma quelli chì vive u nordu ponu esse rinfrescati à un tempu.

Cumu fertilizà i roses in u castagnu?

Sì un florist inexperiencede ùn sanu micca cumu furnisce i roseddi per l'inguernu in l'ochju, da ch'ellu deve avè lettu currettamente stu prublema, per ùn dà a so daveru u so rosariu. Dopu à tuttu, no tutti i nutriutti sò significati in questu piriudu.

Cusì, per esempiu, u slurry, chì hè assai populari in a primavera è l'estiu, nantu à quali rosati sò assai risposti, causeranu a furmazione di una ghjovana di crosta in a caduta, è, in cunsiquenza, u frosting è debilitatu di a pianta cù l'iniziu di fretti.

Per fertilizà i rosati utilizanu fertilizante urintali è urale. Siccome da u biò in u vaghjimu escludendu u fertilizzante è l'humus, u migliore naturali di u fertilizzante naturali per l'arburi seranu fustu di legnu. Hè bisognu è cullucatu in un locu seccu prima di l'usu, è ùn anu micca da saverate à un tamaru finu. A carna hè adduluratu in un bucket d'acqua è l'arburettu acqua nantu à u terrenu preghistatu.

Natura di rosi in u vaghjimu pigghiarli u fertilitariu minerale. Hè pò esse cumplessu, cum'è u mulfosfatatu di potassiu mixedu è superfosfatatu, o una misura di superfosfatà , l'acidu boricu, sulfatu di potassiu è l'acqua.

L'elementu più prezioso di u vaghjimu suprana di i rosi hè u potassu. Contene assai in i cinti, è in complexi minerali. Ma macari dinò, i viticultori-amatori sò in spessu utilizanu un modu anticu di furnisce rosati cù u potassiu - una zucca di banana hè intruinata in u cìrculu di i zuccadori, chì hè ricche in questa sustanza.

Sì l'adupratu di vaghjimu fù rializatu à u tempu è secondu i duminii, da questa prossima anni u ghjardinu di u fiori certu certamenti adorned l'arbuli di rosè è crescente di parechji sfumature.