Comu a pianta à l'apple in u vaghjimu?

I apples sò bè ​​ragiunatu com'è u fetu, u so rich complexe vitamina minerale aiuta à u corpu à funzionà degne, è purifica da i tossini dannużi. Una persona chì hà tastata u fruttu di manzili ùn mai esse rimbursatu per fà sta maravigliosa fruttu nantu à a so trama.

Una volta di piantà un pomeraghju in u vostru area, avete a pussibilità di riceve à 40 anni in ricumpensa per i so frutti delici. Questu arbulu popularu à u primu so'antesta pari unpretentiosu, ma assai ghjardinari hà digià amparatu da l'amara experience chì l'àrburu precisa assistenza cumpetevule. Pruning of old branches, inoculation with other variations, treatment against diseases, etc. E più importantemente, per fà chì u manzano per cresce bè è duverà fruttu, hai bisognu di sapè cumu fà plantà.

Correct plantate di pota in u vaghjimu

Ci sò dui tipi di manni: coloniali è ordinariu. Quandu si prisintò un arbore in mancu in u culore di colonna in u vaghjimu, u schema di piantazioni hè a seguita: u pruduttu deve esse à una distanza di 40 cm in una fila è 2 m trà e fila. U fossu per questa spezie ùn deve esse micca più di 50x50 cm. Fertitezza cumplittamenti tutta l'allevu destinatu per u sembra. Questu hè in qualchì 20 kilomitri di cumpostu per 1 m & sup2, fertilizzanti di nitrogenu - 70 g, superfosfatu 50 g. Dopu à quessa, tuttu u pianu hè digestionatu.

Sì avè bisognu à pitture uni pochi arbureti, u pezzu di pianta sò ricumandati per cavallu in ogni cande. Eppuru, in altri rispetti, a tecnulugia di cultivà un arbore in mancu cum'è colonna hè esattamente u stessu cum'è à a pianta d'un arburetu cumune ordinale.

Cume a pianta à e arbureti di u meli in u castagnu?

A piantazioni di i zitelli in u lemntu di u mandolinu ùn cumincià cù a preparazione di terra è u pit. I soliti: gravelly, stony, swampy - micca adattatu per l'arbureti. U tarritoriu deve esse permeate à l'acqua è l'aria. L'acqua sottummarche ùn deve di 2.5 metri, micca menu.

Un fossu per u mulinu di e mudene sò duverebbe preparatu in un mesi. Per questu, hè una scazzette di 0.7 m in u scogliu in u locu, è un diametru di 1 m. Quandu hà cavatu, ùn si misurà u capu superi fertili di a terra cun u culmu di u fondu. Quandu u fossu hè scavatu, in mezu di u mità, sbattene in un peg, chì u gruixu hè di 5 cm, è a lunghezza hè tali chì u pegamentu pruteghja da u pitu da 40-50 cm. Per prutezzione di u peg da decadenza, a parte più nica di questu ci vole à crede.

Aghjustassi, a correctione di pianta di manzano in u vaghjimu implica a preparazione di una mistura fertili. Hè necessariu di mischjà a cima di a terra cù compostu, turba, humus, fertilizzanti organici, è se u tarrenu hè arcus, dopu aghjunghje salla. Tutte questa mutazione hè spartu in u pitu à a cima, perchè solu un petitu culletta si svilassi nantu à a superficia. E lasciarà u foglie solu per un mesi.

U tempu di piantazione di manzuni caldi in u piriu da u 20 settembre à u 15 d'uttrovi.

Regoli per u duminiu manciari in u vaghjimu

U scopu più impurtanti hè ghjuntu. Pruvate cù cura per u sistema di e razzi di a piantina, u culore duverevamu biancu, se hè scuru, marrone - significa spoiled. I tessuti danucchi sò tagliati, i sani sò cutati à un tissutu vivu da 2-3 cm.

In u fossu, chì avemu preparatu un mes prima, facemu un pirtusone, à u fondu di u burulu di u chernozem formule un petit muntagna (per ùn fà brusgià e razzii cù l'adduppatori). U sapling hè stata inserita per chì u peg u solu da u sudu. U colpu di a ravizzu duverà circa 5 cm sopra a superficia.

I razzi sò prontu à sparà sopra a muntagna, è spedinu cù u so terrenu fertili. Hè necessariu di pruritustamenti prublemi, per ùn danari à e radichi. Quandu u sistema radicali s'aprì, avete bisognu periscenu perchì annantu a piantina, Dunque ci saranu un cumpliziu cumpletu di vacanti trà e radichi, è ùn ne micca secanu.

Dopu, avemu attaccatu a piantina di l'ottu à u peg. Riunione l'arbureti quandu si sastante in u vaghjimu hè mandatu: in ogni burulu quandu avete bisognu di 2-3 parolle d'acqua, da quì copre cù humus.

E staghje di e piantini d'u mele durante a pianta in a caduta ùn hè micca realizatu, a poda deve esse fatta cù l'arburette chì l'aghju erettu di l'arradichera è chì anu creatu in una stagione.

Cù u santeamentu currettu, a puntuale e cura propria, possa una vendita bè è ricchissima.