Bifocals

L'astigmatismu hè una di e malatie più cumplicate in corrette di i difetti di a visione, è à u listessu tempu hè u più cumuni trà e diverse gruppi di pupulazione.

L'astigmatismu pò esse cumminati cù a mioopia è l'hyperopia, è a più accettable in a maiò parte di i casi hè a correzione cun l'aiutu di u vetru especial, a lenti di quale cumpensà a disfunzioni visuale.

Se traduce u significatu di a parola "astigmatismu" da u Latinu, ùn hè micca difficiule di capisce ciò chì significa l'absenza di un puntu focu. A causa di a struttura sbagliata di a córnea o di a lenti, a sfericità hè disturbata, è l'imagine resultanti hè perceived com distorted.

I punti per l'astigmatismu ùn hè micca fatte di ricquare, perchè una persona ùn pò micca vedà l'objettivi tanticchia è distanti, u resulte chì per questi casi dui parechje parechji copri sò necessari.

Perchè oghje Ci sò l'invintati prugrissivi - ligami bifocali per i vetru, chì combina duie funzione - correczione di a visione di mioopia è per a verbosidad.

Comu sceglie l'occhiali cù astigmatismu?

Per a prima volta l'idea di cumminarii dui tipi di lenti vinni à Benjamin Franklin, chì era straccu di cambià dui parigli di vetru. In u 1780 hà pigliatu dui lenti diffirenti per a distanza è vicinu, lasciatu è inseriu in u quadru. U primu locu era occupatu da a lens per a verbosidad, è da sottu per a mioopia . Questu hè un novu passu in oculazione - oghji i persone anu a pussibilità di usà un vetru per risolvi dui prublemi in una volta. Sicura chì, da u 1780 a situazione hà cambiatu un pocu, è i vetru sò stati melluti, ma a idea assai di Beniaminu hè stata per occupà un locu induve in a creazione di bifocali.

A selezzione di vetri cù astigmatismu ùn hè micca un esempiu faciule, per a implementazione rivoluzzione chì parechji fatturi chì deve esse considerati:

Duranti a pratica, i medichi ghjunghjenu chì i malattrici cù astigmatismu pò durà duru purtari lenti correitivi - anu un dolore di mare, mareosi è dolore à l'ochji. L'anzianu u paci, u più prubabilmente chì i vetbi sperefrismati bifocali purtaranu discomfort.

Perchè, per u principiu, u paci hè offru à attruzzà vetru chì ùn cumpressenu micca currettamente a visione, è solu dopu à pochi mesi devendenu pusà lente "forte" chì cumpensanu i difetti visiti 100%.

Per "spezii complexi cù astigmatismu", i medichi cumprenni lenti cun una superficie curvatu sfrattate. Perchè a córnea è a lente sò irregulari in sta maladie, per u normalizà a percepzioni di l'imaghjini, avete bisognu di fà una lenti speciale chì avarà da compensà a forma incaugata. Cù un astigmatismu simplice, a lente hè cum'è un ovale, micca una sfera - per esempiu, cilugràficu, chì hè spessu usatu in pratica. A causa di una forma specie, a diffirenza in refrazione di i dui meridiani principali hè corrigida.

Currezzione di astigmia

A lentilla cilindrica hè utilizata per corriggerà un astigmatismu simplice, in quale a refrazione hè disturbata solu in un meridiano, è secondu di questu, pò esse ghjucatu o scattering. Un lente cilindrica ùn hè micca simili in u so effettuu à a lenti spera usuale, perchè ùn refratta ragliuli di u lume chì falendu paralelamente à u so assi. Con ella, solu i rai chì cadunu perpendiculari à l'assi vènunu refrattati.

Currezzione di astigmia

Hè astigmatismu mischju o cumplicatu, l'usu di l'lenti torica, in u lente cilindrica è esfèrica sò cumminati. In questu casu, ogni una di l'indicazione di refrazione (sò diffirenti) hà a so validità.