Museo Archeologicu Naziunale


La Paz hè a cità favurita di Bolivia trà i turisti. Eccu averebbe imparà assai informazioni interessanti nantu à a storia è a cultura di stu statu, chì face a cità un capu indisputabile entre e altre megacighji. Hè una infrastruttura turistica perfetta, è i residenti lucali sò assai amici à strangers. U cumpunimentu culturale di La Paz, in particulare in l'aspettu storicu, hè un tesoru veru per i turisti. In a cità ci hè un numeru nummiru di musei, esicuzzioni chì sò pronti per sparta i sicreti è incontesta cù i visitori. Unu di elli hè u museu archeologicu nazionale di Bolivia.

Più più nantu à u museu

Boliviana, cum'è u paese di u Novu Munnu, hà una storia increiblemente colorata. E so pagine intriga cun avvinte di e antichi civiltà di l'era precolombiana. Una quantità enorme di artifacti di l'antichità permettenu per accuratamente possibbili per riacculturate l'idea di e antichi creazioni è tradizioni . U museu archeologicu nazionale di Boliviana hè u locu induve pudemu tuccà i risichi in u passatu è feghja a nostra idea di a cultura di l'indi.

A storia di u museu principia in u 1846 in a custruzzione di u teatru lucale, induve a prima cullizzioni di exhibiti hè statu prisintata à u mondu sanu. Un rolu impurtante in u destinu di l'urganizazione hè stata dumandata da l'Archevistanu Jose Manuel Indaburo, chì, anche u so ranku, hà statu assai implicatu in l'archeologia. Piuttostu sforzu valia aduprà u museu, ma cunziguenza, u 31 di jinnaru di u 1960, u museu archeologicu naziunale abriu i porte à e so propiu locu prima di i visitori. A cullezzione prisentata annantu à quellu ghjornu hè tenuta quì oghje è oghje, solu uni pochi oghje è aghjurnata.

In a so struttura, u museu archeologicu naziunali hè parte di l'Istitutu Naziunale di Archeologia di Bolivia. In i so bagnu, i veramenti tesori di i civiltà antichi sò sicurizati oculati. A più di 50 mila antichi artefattura truvaru u so rifughju nantu à l'osselli di u museu. Alcuni di elli eranu truvati in scavi, alcuni anu compratu cu i soldi di u museu, è ci sò qualchi esicuzzioni chì venenu à sta cullizzioni cum'è un rigalu di cullezzione privata.

Esposizione di u museu

Chì ghjeni impressiunanti nantu à u museu archeologicu nazionale di Bolivia? Per a più parte - rituali. Eccu avete bisognu di cunnosce e credenze è a vita di l'indiani di Tiwanaku, Mollo, Chiripov, in quantu à migliurà assai di a civilizazione Inca è a tradizione di i pòpuli di u Bolivianu orientali. Diversi sculture, dipinti, vestiti, articuli di casa, è ancu di esempi di musica è di ballu rivelanu u prucessu suttili di cunfinazione di indiani è europei à u livellu di a so cultura. Inoltre, tra i tesi di u museu, ci sò parechji figurini stampati interessanti, ceramica, ornamenti di bronzu è pedichi preziosi. Quì pudete vedere specie di armamenti di i pòpuli di l'era precolombina è i vestiti rituali, è sculture enormi cù deities di l'indi si ncontranu u turisticu ancu à l'intrada à u museu.

Ci sò viaghji organizzati, cum'è quelli individuali. A guida pò cuntà per ogni gruppu di exhibiti in dui lingui - in inglese è spagnola. L'esposizione di u museu hè stata annunzata, perchè ancu s'ellu avete visitatu stu locu, dopu un pocu tempu po ancu scuprite qualcosa novu. È per quelli chì vulianu studià in dettu di a cultura di u populu di Bolivia, u museu diventerà un magazinu di una impurtante nanzu.

Cume accade à u museu?

U museu archeologicu nazionale di Bolivia hè situatu dui blocchi al sud-est di u Prado. A manera più faciule da quì hè in bus à VillaSalome PUC o Piazza Camacho. In i dui casi, un blocu duverà esse camminatu.