Sarigua Parco Nazionale


Ogni dui simpatici di reste: i platti di sabbia, natura culurita, chji cusì cómodu è culurite culurite à u bar. Hè tentativu? Purtate prestu à cumprà un bigliettu per Panama ! Stu istmu sicilianu di terra, lavatu da u Mari di u Caraibicu in un uitu è ​​l'Oceanu Pacificu in l'altru, ci trasalteghja in l'abissu di divertimentu, cuncepitu è ​​piacè esteticu. L'abbundanza di vegetazione è a rica fauna di stu statu hè un attributu indispensabile di alcuna scena turistica. U questu artìculu vi intrughje à unu di i parchi naziunali - Sarigua.

Storia di u park

Sarigua hè spargugliatu in una zona di 8.000 èttare, nestling nantu à a costa di Parita Bay, vicinu à a bocca di i fiumi di Pariet è Maria. Pare chì questu hè un prerequisite diretta per a prusperità, ma nimu. Questa terra era stata assai gravemente danucata da e mani di i colonialisti è ùn pudia micca più di ritruvà.

In u core di u XX sèculu, u boscu verdu di a furesta tropica hè stata rampante quì. Ma i colonizadores anu avè pascatu e pècure in un locu, è una scala enormi di u territoriu fù scraped da l'arburi. L'ecosistema fràggiu di Sarigua s'hè cullassatu di a sira, è a seculu hà rimpiazzatu u verdu pienu. Oghje, questu u parcu hè cunzidiratu u territoriu più àrificu di Panamà è u menu pocu fertili. A precipitazione medja hè limitata à 110 mmicelli annu, è u prucessu di l'erosione è a cuncentrazioni di salitu in u locu ha datu u paisanu una forma bizarre.

U Parcu Naziunale di Sarigua hè un tipu di munumentu di negligenza umana, quandu una decisione incorrecta implica cunsiquenza irreparable.

Più nant'à u Parcu Naziunale di Sarigua

Ma ci sò aspetti positivi di u Parc Sarigua. Se in a vostra imaginazione u fugliale di un desertu frize è ardu hà digià apparsu, hè u tempu di curreva!

U territoriu di u parcu hè spartutu da spaziu in trè parte: 3,5 mil ettari di semi-deserti, 3 mila spazi marina è 1,5 mil èttari di chjappi detritali. A Flora di Sarigua hè rappresentata da legumi, cactus, nobile laurel, cunti di manglà. Una pianica unica chì si sviluppa solu in queste locu hè un pudellu nut-like.

A fauna di u Parcu Naziunale di Sarigua è assai diversa. Eccu alcune coyotes, armadillos, cocodralli, bati, i misgi salvatichi. I spiagge di costi sò cù u pesciu è di i biscotti, è i mangrove sò un habitat eccezziunale per i gambarinu. Inoltre, littiralmenti à ogni passu ci sò iguanas è lucertuli. E in Sarigua, ci sò circa 160 spezie difficiuli di aus, chì i più cumuni sò pelicani, civetti bianchi, fragrances, perdigghi è pigeons.

U Parcu Naziunale di Sarigua ùn hè micca pricatu cum'è un santuariu salvatariu è un ecosistema unicu, ma ancu di u valore archeologicu. In questu territoriu sò i ruvelli di u settore pre-coloniale più anticu di l'indi. Hè soru, a so età hè più di 11 mila anni! Hè cunnisciutu per certu chì a liquidazione era di a cumunità di i pescadori, è trà i tesori di a storia, parechji articuli di arcane è di petra. Sì avete furtunatu - pudete truvà qualchì acquaghja antica da u vintura com'è un souvenir.

Cume arrivare à u Parc National Sarigua?

Sarigua si trova 240 km da a capitale di Panamà . A cità più cercana hè Chitre, è a via più veloce per arrivà quì hè nantu à i rotori lucale. Inoltre, pudete sempre imbarcate à u parcu, allughjendu un auto . In vicinanza di Chitre, hè difficiule per perdisce, postu chì i signori sò in ogni locu, è pudete ghjunghje à a cità da a strada Panamericana. Duvete circa 4 ore.