Parrucchieri cù ciliegie

Opere i più ricenti di ricetti per pirozzia di coglie cun cherries. À l'altru, i prudutti sò spurii cum'è pelle, ancu di fà fragrant è incredibile appetizing. Inoltre, i prudutti di u pruduttu per un bellu pezzu ghjocanu sughjettu è micca stallati ancu à u terzu ghjornu, anche si sia sicuru chì ùn seranu micca stati cun voi per tantu è si mancianu u primu ghjornu.

Parrucchieri cù ciliegie nantu à u levitu secondu - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In iniziale, caldu un pocu latte, spruvule u levitu per quessa, è lasciate durante 10 minuti, senza messe. Duranti questu tempu, avemu dudu dui ova in un tavulinu, u terzu hè divisu in una proteina è in a ghjuvaggiu, questu questu questu à lubricate i prudutti, è a proteina hè aghjuntu à l'ova restante è mischju cù u zuccaru granulatu. Pigliemu a massa di uovo cun un mezcladoru finu à a scuperta smarna è sopra spina, è da funghi margarina o mantra. Aghjunghjite l'ova sulati à u latti cun u levitu, u manghjusu frettu, trompi u sali, i prugne è cunglite assai. Avemu cernigliavvi à una basa di liquidu, quattru vetru di farina, mischjà è aghjustate nantu à u caldu per quinze minuti. Pouru u restu di a farina tamanta in a pasta in a patata dùie cù a ciliegia è alcanza a densità finali di a pasta. A so texturizazioni deve esse un pocu peghjanu è duce, è per aiutu di a cunvenzioni avemu a grippa a palme di mani cù l'oli vegetale.

Partiggisci da u vasu cun una prova pronta à u calore per una ora è una mezzo, dopu à quale pudemu avvià à u disignu di i pezzi. Perchè l'ora mentre a pasta ripensà, preparanu e ciliegie. Basgi i lavamu, vi parlaremu è avemu da salvà l'ossicule o piti. Immediatamente davanti à u disignu di tufonzo, mettite i pezzi cù fècula, questu permetterà u zuccu di stà in ghjornu è micca micca scape da i prudutti sottu u trattamentu termale.

Da a pasta veni da aduprà chjucchè parechji porghje, e mani facenu un cìtulu di cìrculu, sparghje uni pochi di cirè in u centru di ognunu, spruvà u zuccaru nantu à u gustu (in una media da una cullizzioni per una patty) è arriccate veddi fermamenti opposti. Pigliemu i prudutti cù a pinnulenta à u cundimentu à a pezza di pappagallo, cogliu u calore per dissipate durante circa trinta minuti, dopu copre cù l'aiutu di una ghjuvanza è mandate u minutu per quinze o vinti minuti in u forno, chì caliemmosciemu à 180 gradi prima.

Cume cun u vinu cun pezzi di vinu cun ciliegie nantu à iogurtu?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà preparà a pene untuatu di kefir, mettite cù un girasole senza gustu oliu, pour u zuccaru è u salinu, aghjùscenu ancu zùccheru di vilare o vilillinu è stirate tuttu u bonu. In un altru pane pezzu u fugliu di a farina di granu è aghjunghje cù u levitu seccu. Sì u prugramma di levadurà, hè cunsigliatu per preactivà u pruduttu in un lìquidu caldu, poi l'avemu dissoluzza più di deci minuti in un kefiru caldu è solu dopu aghjunghje a cumpunenti rimanenti.

Avà aghjustate i cumponenti di u lituu cù l'articuli secchi è facenu un capigliatu di una pasta di oghje è oghjie. Partiggisci da u vignetu cun ellu per una ora per l'appruvimentu, dopu à quale pudemu avvià à u disignu di i purcelli cù ciliegie. Berries preguatu, seccu è rinfriscati. Per evità a fossa di u ghjacciu di i prudutti, stamosi staghjunghjendu i ciliegli cù migliori chì, per u più effettue, pò esse mischieru cù una piccula quantitata di farina.

Pusendi u pezzu cottu nantu à una pappaglia, aghju nantu à a meza ora, palesa a superficia di i prudutti cun u ovu batte è mandi per pappà durante vintimpi minuti in u fornu. Deve esse precalentata à una temperatura di 190 gradi.

Dopu avè avutu i pezzi di vinu cun un cilieghjani cum'è una manata per frémula è pò pruvà.