My NY DKNY

A prufumu di u me NY di Donna Karan DKNY hè apparevutu solu in 2014, ma digià hà guadatu l'amore di assai nichi. Hè supplementatu a larga colazione di fragrances di sta casa di moda è hà pigliatu un locu dignitu in a filiera di prufumi nantu à u mondu.

L'idea di aroma

Inspirata da u famosu designer per a creazione di u prufume, u famusu cantante è belle inimitable Rita Ora. L'futura stella nascita in Kosovo, i so parenti movedu in Londra, induve a zitella criscinu. Ma cunquistà u mondu, hà preferitu grandi opportunità in a cità - New York, è era quì chì hà cunsideratu successu. Addiventàu ancu a face di sta fragranza, starring in una cumpagnia publicitaria sottu u guida di u fotografu Francesco Carrozzini. A canzone stessu descrigghiau l'aranìa cum'è "energia pura", è veramente, hè spargente, luminoso, valente, fendu crede in a furtuna è a forza propria, vai à l'uggetti settimati è accadèmuli, senza chì scurdate di a vita è a realità circundante. DKNY Mi NY hè un perfume grandi per i zitelli ghjovani, energii è brillanti.

Uvitatu di u spiritu DKNY My NY

Perfume DKNY Mi NY pertenece à a categuria di fiori fiore , chypre:

Li basi ùn allora lasciate un pezzu più notu, ma sta passatu assai inesgheru è insituali. L'aranciu hè creatu da u perfume famoso Trudi Lauren è hè pruduciutu in a cuncintrazione di Eau de Toilette. U perfume hè inturniatu in una buttiglia trasluzcata di vetru in forma di un core, a mezza sopra chì hè fattu di metallo d'argentu è s'assumiglia à u tettu di u risottu nova di a Nova York. À l'internu di u vial, pudete vede un licenza rosso cù u sensu. Li spiriti sò liberati in trè versioni: u più grande volumen hè 100 ml, un pocu menu in una buttiglia di 50 ml è a più chjarita hè 30 ml, chì vi permette di sceglie u tastu cusì per l'usi casa è cù perfume cun voi.