Cumu sapè quantu parechji figlioli ci anu da esse?

Qualcosa ragazza, cum'è una futura mamma, hè curioso quantu ha zitelli chì hà da. Di sicuru, questu hè dipende assai ragiuni, è hè improbabile chì puderete avvià u numaru di i vostri figlioli cù preċiżjoni assulita. In ogni casu, unu pò pruvà à adivià u so numeru nantu à a basa di unu di i metudi suggeriti da avà.

Cumu si pò dì chì quantu a zitella possa figlioli?

Comu capisci, tutti sti metudi anu un caratteru pseudoscientificu, postu chì e pussibbilitati di determinà u futuru, in u nostru tempu, ùn averanu micca prove risposti fiducidi. Ma ùn hè necessariu di cuntattà i fortunetellers chì pigghianu assai soldi per i so servizii - pruvate à fà per ellu stessu, scegliendu qualsiasi metuvole chì chjamate:

  1. Cumu sapete quantu figlioli saranu, in u palmu di a vostra manu, u pugnu o pulpa?
  2. À u palme di ogni persone ci hè una ligera di u maritu. Quessi sò duie foldii horizontale nantu à u bracciu, situate ghjè sottu à u dittatura. Ci sò chjassi tremuni verticale, chì significanu i zitelli. Fighjate à a vostra manu (guessing hè spessu per u dirittu), è pudete fà calculà facilmente u numiru di i vostri eredi futuri.

    Mantene in mente chì ci pò esse diversi linii di u matrimoniu, allura u numaru di i zitelli nascuti da parechji omi diventeranu: in ogni tiranda horizontale sò vertichi.

    Per i scherzosi nantu à u to putu, pudete puru determinar qualità quandu hà da diventà una mamma. Squeeze a vostra diritta in u pugnu, è cliccà nantu à u puntu situatu à mezu di a linea chì circundava u pulgitu (hè chjamatu cinta di Venere). In u risultatu di questa azzjoni, nantu à u palme di lignu quì nantu à quì u locu, appareru i pignotti chì currispundenu à a dimensione di i vostri fugliati futuri.

    Inoltre, fighjenu e linii di "nichi" nantu à u pianu di u pugnu culminate mani - sò sottu à u dettu.

    In ogni casu, tutte e cose è pulitiche ùn sò micca sempre bè correlemente risposta di a questione dapoi, postu chì anu ancu ind'è u nùmeru di aborti è aborti;

  3. Cumu pratica vi mostra, pudete sapere più precisa quantu zitellu sera nantu à l'horoscope di numerulugia - anche si sta opción ùn serà micca finali. Per un calculu numerulinu, hà bisognu di sapè u vostru "nummiru" di u 1 à u 9: sumate tutti i figuri di a vostra data di nascita è u numeru di i zitelli in a famiglia induve hà crisciutu. Allora aghjunghjenu e resultanti dui numeri together per truvà u nùmeru codice, è sia accurdate a so interpretazione:
  • Ci hè una altra manera interessante cumu per scopre da quanti zitelli chì avete avete - in una acula . Stu metudu hè assai vicinu à guessing, dopu à tuttu, in fattu, sti cosi ùn si pò esse ghjustu. Chì avete bisognu à fà per piglià sta infurmazione?
  • Cusì, armate cun un filu è una leggerie di costura ordinali. U filu deve esse longa, biancu. Inghjùllanu in l'ochju di una agulla, pigliate a punta è l'elevate nantu à a palma aperta di a vostra diritta. Trè volte, sottu a pinnate nantu à u filu in u spaziu trà u mandibulu è u dettu indice, è pute uveranu novu è observate a "cumpurtamentu" di l'agulla. Pudete swing in diverse direzzione, è questu quì significarà chì avete un zitellu, o fà un circulu circulu - questu hè un signu di l'apparizione di a zitella. Dopu ogni atizzioni, ripetì u prucedimentu, rinviu a rigalu di a agulla trà i dete, è di novu cumminciò l'additù. Quandu l'aghja mostra quanti pienghje destinazione ghjuvendu hà preparatu per voi, hè stata cungiata in u locu;

  • A ricchizza cù un anellu hè un metudu simule. Hè bisogna à u vostru anniversariu o à a vigenza di Natale. Pigliate l'annu (preferibbilmente lisu, senza inserzioni), attaccà à u filu è pozzu in un vetru di vetru chjete d'acqua per trè quartieri. L'anellu deve esse sò sopra à u livellu di l'acqua da 1 cm. À u primu piu pene nantu à u filu, cliccendu i mura di u cuntinuu. Quante volte l'annu toccu u vetru - tanti volte è esse a vostra mamma.
  • Cumu sguassà dichilià, fate chì i so risultati pò distingue. E ùn puderebbenu saperà scelta qualchi figliolu chì avete veramente in a vita verita.