Custodia di u zitellu cù parenti viventi

Custodia di un figghiu menciutu chì hè sottu 14 anni d'età pò esse stabilitu quandu fù partutu senza cura di i so genitori per diverse razze. In questu casu, sta situazione ùn significheghja micca chì a mamma è a dad anu morta. In certi casi, pò esse necessariu di formalizà a custodia di u zitellu è cù i genitori viventi. In questu articulu, avemu dettu qualchì situazione ch'ella pò esse fatta, è cumu si u prucessu stessu.

In quale casu hè pussibule di registrà a custodia di u zitellu cù parenti viventi?

A registrazione di tutela di un zitellu cù i paisani viventi hè pussibule in questi:

Inoltre, a legislazione di Russia è u Ucrania dispunsenu a pussibilità di scrivite custodia di i zitelli di i paisani minori, sottu a quali a mamma è u babbu anu u dirittu di vive cù u so zitellu è participanu à a so crescenza. Questa cura hè terminata quandu i genitori turnenu 18 anni.

I tenuti à u patronu

À u grande, un guardià pò esse di tutte ogni persona capaci adulti chì ùn hà micca e malatie, a lista di quale hè appruvata da u guvernu. Intantu, si assai persuniani si tratta di registrazione di tutale in una volta, preferenza hè sempre datu à i parenti di u babbu, per esempiu, à una avè, missiavu, uncle o zia.

Inoltre, si i genitori biologici di l'migghiura ùn sò micca ristritti in i diritti parenti, u so accunsentu scrittu serà obligatu di stabilisce tutela, perchè solu a persona in questa fiducia serà u tutore.

Cumu trattà a custodia?

A prucedura per registrà a tutela hè bella in casu, chì u candidatu hà da cullà un grande numaru di documenti è cunvince l'autori di tutela chì pò esse fiduciale da u zitellu. Prima, hè necessariu di sottumettenu i ducumenti seguenti à i cimi specifichi:

Un massimu di 3 ghjorni dopu à l'appellu, u rappresentante di l'autori di tutela abbandunate per l'indirizzu di u candidatu è preparanu un attu nantu à e cundizioni di a so vita. Sì tutti i ducumenti sò in modu, è e cundizioni di l'abitudine permettenu chì u zitellu sia ripigliatu, hè una cunvenzione appruvata. Se a tutela di tutela riceve di registra una tutela, sta decisione pò esse appellu à i tribunali.

Assistenza statali à i zitelli in cura

Sutta li liggi di Russia è Ucraina, un zitellu nantu à quale a tutelle cù parenti viventi, hè assuciatu da un urfanu è riceve i pagamentu previsti per sta categuria di citadini. Allora, in a Federazione Russa, immediatamente dopu a registrazione di tutela, un prestazione di bonu sumu hè pagatu in quantità di 14,497 rublu. 80 kop. è l'assistenza mensila in l'ammontu di 8 038 rubles (à a 2015). Inoltre, stimule supplementu per i guardianu hè furnitu in ogni regione di u paese.

In u Ucrania, i picciriddi si paganu qualità mensuale sicondu a so età, questu ammontu hè 2,064 UAH per i zitelli finu à l'età di sei, è 2,572 dolore per i raggioli è i zitelli da 6 à 18 anni.