Ci hè a capitale di maternità à u nascita di biette?

Un avvenimentu cuntentu - i gimelli appeared. Dopu a festa, u felicità è l'adattazione à una nova vita, i parenti felice chì sò solu i questi nantu à u registratu di documenti per i culori di nascite è, sicuru, volte à l'especialità, decisore d'esse a capitale di maternità si ponu a nascita di bietti è cumu hè issu issuatu. Quì ci eranu certi malincipiti. Qualchidunu crede chì l'aiutu hè datu dopu à u siconimu nascita, è se i giovani sò primi nati, hè micca putente. Altri crèdenu chì, se i nascuti avè anziani, u pagamentu hè pusatu in duppiu.

Fighjemu in dui casi: hè a capitale materna datu à u nascita di i gemelli, se queste sò u primu o secondu nascita.

Quandu i so zitelli sò i primi, u sustegnu materiale sopratuttu à i genitori hè stallatu. In questu casu, unu di i zitelli hè cunsideratu u segnu zitellu, è u pagamentu hè datu per u so nascita. A capitale materna hè posta à a famiglia per u sicritru figghiu.

Sì a famiglia hà avutu u primu zitellu prima di u nàscita di gimelli, dopu una altra di i gimelli hè cunsideratu u sicondu. L'assistenza materiali in questa situazione hè ancu pagata in una sola cantità.

Cumu hè a maternità attribuita à u nascita di gimelli?

Per riceve un pagamentu, u Fondu di pensione deve esse furnitu cù:

In questu casu, hè bisognu chì i cundizioni seguenti sò cumpresi:

I parechji di i gimmi passanu a so capitale di maternità ancu, cum'è di solitu: per a compra d'abitudine, pensione materna, furmazione tres anni dopu à u nascita di i zitelli brianti.