Pappà d'Antigone


U palme di Antigone (Palm Antigone) hè unu di i simboli di Amberes chì hè in Flanders ( Belgium ). A più nantu à questu monumentu unicu leggiu più.

A vista di vista

Cusì, secondu a legenda, nantu à a costa di u fiume, Schelda hà campatu un atleta richard Druon Antigonus. Tutte e nave chì anu passatu a so casa anu ubligatu à pagà un impôt. A cità suttana stafferta dinò, ma un ghjornu u Soldatru Rumanu Silviu Bravo, dopu avè guadagnatu, vincitu u tirannu in una battaglia inugativa, sparendu una parte di a manu d'Antigon è u lampò in u fiume. Dopu ddu puntu, a cità cuminciò à esse chjamatu Amberes, chì significheghja literalmente "induve l'abbanduneti a manu".

I residenti grateful erigghianu un munumentu in Meir Street - una mani aperta chì ricurdeghja i so pupulei chì e Anversa sò sempre felice cù i so clientele. Ùn sò abituati di piglià, ma sò solu disposti à dà, dà emozioni pusitivi è smilii. Allora, si vulete piglià l'impresa contru u sfondate di sculture anu pocu, dopu, camminendu una staciunata cità, assicuratevi di vultà nantu à Meir Street è piglià una foto in u pappu di una palma gigante. Per via, ùn ponu esse in autore. Di sicuru, l'abbitanti di Amberes anu cessatu di attentà à u monumentu creattivu à u mità di a strada, ma i visitadori avvistà prima in questa statua di pietra.

Cumu ghjunghje?

Nò parte pocu à l'scultura hè l'altru Antwerpen Meirbrug. Pudete vede quì per u numeru di tramu 4.