Torta "Shu"

I pastes "Shu" sò simile à i nostri pasticciosi, sò ancu preparati da a crema è com'è un incullu di e custard. Ma sò diverse in apparizione. Comu regula, u pastu "Shu" anu una forma ronda. À u primu mancu, ùn sò micca cumpatente micca, ma quì si degenu semplice divine. Una ricetta pricipale per a preparazione di "Shu" avemu da esse dichjaratu.

Torta "Shu" - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Prima, preparanu a crema: beat 2 ova, zuccheru, una mezzo vetru di latti è farina. Aghjunghjite a mutazione resultante in un lignu beni calmu, remichendu in constantità, portanu à foglia, fate un minutu più o più. Puderete sguassate da u calore, dà un pocu cool è aghju vagnolu è a so brusa. Agite in tuttu u mezcladoru è mandonu a crema à u frettu.

Avemu da esse preparatu a massa: fritture l'acqua è dissolve a mantela in questu, poi poveru a farina lampendu è, afficheta, fendu nantu à un focu per un minutu finu à chì a pasta limita dopu à i muri. Dopu, pusendu 1 ovo in a pasta, trà sempre. Avete bisognu di una crema di coherenza di massa. Cogliu a pasta in una cunfiglia di furmellu cù bundeddi. Da questu gruppu di prudutti, duvite esse 12-15 pezzi. Agghiunciu à una temperatura di circa 200 gradi finu à chì i boli sò rosati. Taglià tagliate u pasticceria in corsi è fate mette cun crema. È in fine, i pasticci di "Shu", preparati, pò esse sprinkled cun zucchero pulverizante, fritteranu di coccu, o spedinu cù chocolatu friddu. In modu di modu, invece di a custardite, pudete aduprà una crema battiata, una crema di latti cun u mantellu o qualsiasi altru, à a vostra discrezione.

À u primu preghjudiziu, a ricetta "Shu" pò avè un pocu complicatu, ma sè se seguite l'urdistanu chjaramente, avete un postu diliziu.