Tyra Banks - biografia

Tyra Lynn Banks - un modellu è l'attrìzia famosu, è ancu l'albergu di u telediu famusu televisiu "Top Model Americanu" - hè natu in l'America, u 4 dicembre 1973, in a cità di Inglewood. A so famiglia ùn avete micca un ingressu specialu, è quandu a zitella era sei anni, i so parenti divuziunzinu, ma, cura di a so figliola, anu sappiutu ancu di mantene relìzii amicizia amici.

Mudanza Tyra Banks

A carriera di u mudellu per u Taira ùn hè micca principiatu à tuttu. Dopu a zitiddina, perchè l'ingrossu eccessivu è u crescitu, era sottumessu à ridicule constante da i so cumpagni. In ogni modu, mentre studiu à l'università, a situazione hà cambiatu mudificatu. Ora quellu chì era un grandore pateva hè u vantaghju principali. Cù un altu di 178 centimitri, Taira pesa solu 50 kilogrammi, è questu solu hè un oghjettu ideale per filming.

Ricunnisciutu à e novi prospects, a zitella mandò u so vita à quattru agenzii, ma in l'agenzia Elite prima visti u grandi putenziali di u futuru supermodellu Tyra Banks. Hè stata cù sta agenzia chì hà firmatu u so primu cuntrattu - Tire hè stata solu 17 anni.

A Tyra Banks andà in Parigi, induve hà fattu sensu veru. Dopu ci hà participatu à l'espeta di parechji famusi disinfettori è era apprezzatu. U pocu tempu, Tyra hà ricivutu i pruposti à participà à a mostra di moda in una volta da 25 case di moda. Per u mudellu novu, era u risultatu più stante in una carriera. Dopu un successu successu, e principale brands Ralph Lauren è Chanel anu vulutu ancu a Miss Banks cum'è a face di e so campagni di publicità.

Dopu u ritornu triunfanti di l'Europa, a so crescita di a carriera rapida accumincia. Tyra diventenu unu di questi mudelli chì in 1997 avutu a porta di a famosa rivista di Playboy. Perchè a zitella, era solu u principiu di u viaghju, ancu s'ellu era prestu u premiu "supermodelo di l'annu".

Issa Tyra Banks cuminciò à apparevenu micca solu in i catwalks, ma ancu in a television. Hè un spettaculu invistitu nantu à i televiii mostra. È ùn hè micca surprisante, perchè Tyra hè unu di i vintichi mannequins più caru in u mondu. Idda, incù Naomi Campbell, diventa u primu fost i mudelli neri per aduttisce e cose di Sports Ilyustreit, Gee Kew è i catalogi di Secrets Victoria.

A 31, u supermodellu Tyra Banks facia sempre u pezzu di u mondu è si dedicava à tuttu a televisione.

U sicretu di a biddizza di Tyra Banks

U sicretu principale di a bellezza di Tyra Banks hè, prima di tuttu, in a so natura è facilità. Nun s'assetta mai in dieti è manghja tuttu ciò chì piace, ancu farina è fast food. Tyra mantene l'armunia di a figura grazia à a furmazione constante. Li piacia u tennis è a basca, e facianu tuttu pi lu piace di piacere, in quantu chì u bisognu di mantene in forma.

Taira Bancs Style

À u cuntu di Tyra Banks ci sò parechje di reencarnazione di moda, in particulare in generale una grande evoluzione di l'estilu ùn hè micca stata. U style di u Taira hè una prucissioni calmassia: nimu fancy, fluffy, excessive and no risk. Tutti i vistimenti di Tayra sò sughjetti di stu principiu: sacchetti brillanti chì enfatizanu a figura, o siluette di u focu. U so muttu: "True elegance in simplicità, l'absenza di pretentiosa e artificiale". Ùn ci era micca spirimenti spettate cù i capelli. Cumpratu à u so luxu longu pilu, Tyra sempre hà creatu per ella stessu una figura increiblemente grazia è grazia.

Puderanu spuntà u mudellu di cummerciale, in u 2008, Tyra Banks era in quattru i cinqui di i mudelli più stranguti di u mondu. A so donna hè bè ragiunata com'è un icona di stile - è chì cunnosci à chì cosa hà preparatu per noi in u futuru?