Hè pussibule di bevi tè in u viaghju?

A Caracura hè un tempu specialu in a vita di tutti i criri. Questu hè u piriudu quandu avete bisognu à adherisce a restrizioni strette in l'alimentazione, per rinunzià e pratiche nutrittu è micca solu di i costi, per dà tempu à purificazione spirituale è l'autore millenamentu. Ci hè moltu quattru rigulazioni nantu à cumu prestu. E i pòpuli di u mondu ùn sò micca sempri sapendu chì prudutti ponu esse inclusi à a dieta magdalena, è chì cosa micca. Per esempiu, assai anu interessatu à a dumanda di se pudetebbenu a tè in u viaghju. Dopu tuttu, per rinunzià a so buttiglia tonificanti assai ùn pò micca micca. Dopu tuttu, Carla per quasi un mesi è mezzo, è hè difficiule micca per fallutà, dà almenu una picca slack, anche si tratta à u prublema più famosa.

L'usu di tè in u postu - pudetebbite micca o micca?

Sicondu u canonamentu di a chjesa, l'alimentariu di manghjà ùn anu micca mancu di gras di l'animali è in generale sò d'urighjini animali. Per quessa, durante stu piriodu, hè chjuccellu per escludiri di u to menu quotidien pesce, carne, mantra, latti, ecc., Prudutti. Ci hè ancu parechji restrizioni à i zitelli. In particulari, i prudutti basati nantu à u latte, l'alcoolate è i cólicalli nantu à a basa hè tutale. Tuttavia, sta prublema ùn hè micca applicata à u tè. Hè una infuzione simplificata di foglie di una pianta è ùn hà nunda di fà cù nutrimentu di l'animali.

Inoltru, avè cunsigliatu u spanno durante u viaghju. Questa biatacultura cuntene una quantità enorme di sustanzi e biologicu sustanzi attivi è vitamali. E i so benefici si sentenu da u corpu ancu più di l'usu, postu chì parte di i nutriutti chì perdemu da u restrizzioni di a dieta. Allura, u tè Puer , riccu è moltu, hà un effettu di purificazione è aiuta à mantene un sensu di sazziità dopu à piglià un alimentu di calore bleu. U tè verde pruteghja u metabolismu, chì pò esse una certa disturbazione per un cambiamentu in u menzu menu. I tagliati di frutti è tullati saturate i celluli cù antioxidanti è permettenu di mantene a bona alegria.

A maiò parte di disputi sò, forsi, a pussibulità di eddu tè in ghjorni sughjetti, quandu i prudutti ùn sò micca trattati in tenza. E pudete manghjà solu vegetale fresche è frutti, pane pastificatu, nucelli, craciunata, etc. Ma u tè, à disprezzu di u caffè, chì hè prudutti, ùn hè micca di a categuria di proghjettu di prudutti. Hè cunsideratu una infuzione - e foglie sò chini di acqua calda quandu chjude. Cusì, ancu in ghjorni sughjetti, u tè si pò esse in bocca.

Hè pussibule di beber té in u primu ghjornu di u viaghju?

Cume spessu, criditeunu, micca solu per vede si pò ancu beure un tè duranti u viaghju, ma dinò per esse permissibili di eddu din beura à u principiu di u manghjatu. Dopu tuttu, cum'è sapete, a primu settimana di a Quaresma, è perchè u primu ghjornu, u più strettu. Sicuru, si a putenza è a salute ci permettenu, in questu ora hè vallatu di preparà un ghjornu di unloade è sceglie di tene acqua chjaru. In ogni modu, a prutezza di u tè avianu i ghjorni ùn hè micca canonicu, chì significa chì pudete furnisce una tazza di sta cerveza senza riscu di rivoluzione veloci.

Cumu puderete beure té in Cuaresma?

Un'altra prublema impurtante, chì hè di sicuru daverà esse cose - pudete missisce u tè cun zuccherinu o altri dolci. Quì hè ancu cù i so matessi.

  1. Pò esse tatu cun u zuccheru, u meli o endemichi artificiale.
  2. Ma a quantità di tè dolce hè ancu limitatu à 1-2 tazzi di u ghjornu, per ùn spolverete. Inutili, u significatu di u viaghju hè persu.
  3. Fugliale sò cunsiderate documenti di dulce cum'è frutte seccu, frutti cascatini, kozinaki da sante di girasole, stufa senza manufari è latte, marmellata, marmellata d'arriche à basa di agar-agar.