Selena Gomez piacìu à u trattamentu di depressione in una clinica privata

U tabloid Perezhilton informa chì duie simane simane Selena Gomez si cunducenu à una clinica freqüente, spicializata in u trattamentu di a depressione è i disordini psicologichi. A zitella era sustinutu micca solu da u sognu Justin Bieber, ma ancu da l'associate vicinu. Ùn era micca una urigginale hospitalisazione o una cundizione critica, d'accordu à l'amici, Selene necessitava ricuperà dopu una seria di manifestazioni emuzionale è riformiscu ciò chì passava.

U prugramma curative avianu fattu in una clinica privata in New York è furnia un travagliu cù salute fisica è a normalizzazzjoni di nutrimentu, prublemi psicologichi, cumpresa una tendenza à depressione. Avà Selena si senti bè è principià per pattighjà un schedariu di travagliu.

Secunnu l'agentu di u cantanti, Selena hè colmu di forza è intenzioni creativa:

"L'ultimi mesi eranu difficultà per ella. Breaks, per i prublemi di salute, l'hà amparatu à sente cun ellu stessu. Tutti l'appieghjani. U trattamentu hà bisognu di Selene, hà da pudè ritruvà più veloce è recensinate i prublemi accumulati ".
Leghje ancu
Justin appoi Seleniu durante u trattamentu

Avè chì u novu Justin Bieber, cun quale u cantante volte torna l'aiutu l'annu l'annu, sustene Selena. Sicondu insiders, u cantante hà avutu capitu à andà à a chjina è hà fattu sforzi per assicurà chì u so amatu hà sappiutu bisognu di passà un cursu di riabilitazione sanu:

"Selena ùn publicheghja u so trattamentu, perchè era teme chì u so trattamentu in a clinica havi attaccatu cun prublemi cù a so mamma è a riunioni di relazioni cù Justin Bieber. E questu ùn hè micca solu! Avà si senti stuposa è hà tornatu à u schema di travagliu è a gravazione di u novu album.