Paura céntrica di u panificatore

U pane palesanu chì hè a capu, un pruduttu alimentariu più generale, prubabilmente, è ùn hè micca putte di fà imagine, ma quandu si cumpone di règule è di regule di rapidità, spessu trovani restrizioni à a cunsultazione di certi alimentari, in particulari u pane. Per questu quì offre noi ricette ricette di un pruduttu indispinèvule cum'è u pane.

Cumu pudile di furmagliu fugliaru in un pane maker - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Durante a preparazione di farina, pour pour 80 ml di a quantità di caldi d'acqua è fate un filtru, poi pozzu affacciari a maltu, mischjà bè, senza mancanza di mance è falla chjudarà. U so gustu tutti sapemu da a zitiddina nantu à annantu à u kvass è u pane Borodinu, è più tardi pò ancu esse tastate in cervecita scura. Ùn ùn solu ùn dà un sabore di centeno distintivo e brillanti, ma u listessu culu tintu hè assolutu da preghjonu per quessa. A strada, se ùn avete micca maltu, pudete tramuntana è sustinì tutale di sustegnu l'acqua, scura, ma micca forte cerveza.

Avete acqua à u tazzu di u pani maker, preferibile calde à 35 gradi, ma micca più altu, perchè u levitu pò muri. Pigliate u salinu, meli, se ùn pudete micca manghjà u melu, pudete piglià questu cun u stessu quantità di zuccaru brùaddu. Allora aghjunghjite l'acitu di sidru, oliu, maltu è farina. U primu hè dispostu farina di farina, deve circà l'acqua, è solu dopu u centu, in cima di u quale si funti à u levitu. À u spensatu di u levitu, ci hè un sbagliu cumuni, chì aghjunghje più di elli vi darà u megliu sustegnu di a prova. Questa ùn hè micca suppositivu perfetta, à u cuntrariu, quandu aghjunghje troppu levitu, a struttura di a pasta torna ferma fragilità, veramente urighjera alta, ma chiuppi quandu aghjunghjia. Per quessa, vi cunsigliemu di rigalu riguardu à e ricette in quantu à a quantità di levitu. Aghjunghje u coriandro di terra è avà avete bisognu di mette u pesu di u pani, u gradu di a furmazione di furna è u pane pezzu di furmagliu cù a farina di centu o Borodinsky. È dopu à a seconda batch decorate u pane cù i grani coriadi siveranu, sperendu annantu à u cima di u pani.

Paura céntrica à un panificador senza lintru è senza oliu

Ingredients:

Preparazione

Per cumprà sta ricetta, deve apprezzate l'ingegnu di granola in anticipu, chì pò esse faciuli fà di cente. Da u centu hè fattu perchè in a stampa iniziale, hè più faciule per fà u centu, è solu da questu o i so partijiet per fà u granu, uttinendu dui furminie differenti per u usu.

E circa 12 ore prima di coccia, avete bisognu à fà una cullette, perchè aghjunghje a levadura cù 200 g di caldi acqua è circa 100 g di farina, anche tutti i stessi a quantità di farina in a cullette dipende nantu à a cunsistenza di u fermentu. Dunque, vite a farina è mestisce finu à truvà a cunsistenza di u crema agrume, questu esse un opara. Cogliu cù una spugna di tela è lasciate di ghjornu in un quartu calottu, da a matina, duverà burbuila, questu hè u listinu stessu chì dice chì hè prontu. Allora in a tazza di u puderà di pane aghjunse a cullette, l'acqua restante (cale - 35 gradi), u salinu, u zuccaru è 600 g di farina. In u panificador, cambia nantu à a manera di "pasta fresca" è aspetta per esercitu di u prugramma, dopu à quale hè necessariu d'aspittà, finu à chì a massa hè adattata è ponu in u modu "baking". In questu modu, pudete campà in panura senza pratiche in un pani maker.