Dorotheanthus - crescente da e zesi

"Crestera di pallida" o doroteantus - fiori senza libertà, chì ponu criscà ancu un horticultorze dispunibule. U so nomu medievale pocu è statu attribuitu à u Dorotheu per l'estruta di u troncu è di e fede - quarchi sembritu coperto cù e chjappa di roghjunghja è u verdu in u sole.

A patria di i fiori Dorotheantus hè cunsideratu à l'Africa, è per quessa, in i nostri cundizioni climatichi, si fanu fermu solu in regioni soleil è calidez. Sceglite un locu per sbarcà nantu à a strada, avete bisognu di preferitu à l'isula più luminosa.

U fiore di u dorotanthus pò esse di parechji sfumature - ci sò bianchi, fiori gialli, rosati è lattichi in varii variazioni. A Dorotheanthus anu un trondu muloso à 10 cm d'altu è e listessi fogghi ovidiu densi. À a so crescita bassa, a inflorescenza di u Dorotheu hà un diametru di 5 cm.

Cultivazione di u dorotemanthus

Queste senza pretensione, ma suche belli fiori pè u giardinu hè più piazzatu in a fini di marzu, à un paru di mesi per admirar i so fiori in giardinu. Oghje chì a pianta prumesse in a casa, in un vetru.

Siccomu a sementi di u dorotanthus sò assai picculi, ci anu da essa prupone nantu à a tarra, per ùn passene nanzu. Questu hè adattatu per solu terra arsu. È à u principiu di a vegetazione, è dopu trasplante in u pianu apertu, u fiore ùn pò micca tollerà un surplus d'umidità è pudete instantamente. Dunque, a regola era rara è moderata.

Dopu frà seeding, u cuntinuu cù e sene hè colpi in un locu caldu per 15-18 ghjorni. Quandu i primi frutte passanu, a temperatura hè abitata, è e piantini sò esposti à u sole. Hè dispunibule per a siminari li sementi in cups separati, perchè u sistema di a radicali hè assai prufunnu è ùn pò micca sviluppà i trasplante. U cultivo di Doroteanthus da e simplicità hè simplice è satisfaci à u giardiniere quandu admira u travagliu di e so mani. Dopu tuttu, u Dorotheant fiere durante un longu tempu, finu à u più freti, aduttatu u giardinu cù fiori è succulenti di u caldu stanu.