Istitutu è Museu di Voltaire


A casa induve u grande omu hà vechju hè un veru tesoru per i amatori per l'historique, chì l'abitudine di una persona storica pò cuntà assai di l'ambienti in quale una persona hà travagliatu è ciò chì ispirava.

Storia di l'Istituto di Voltaire è u Museu

Micca da u centru di Ginevra hè a strada Le Delis, induve l'Istitutu è u Museu Voltaire si trova, da 1755 a 1760, era a casa di Voltaire (u grande filosufu è poeta francese di u XVIII sèculu). Voltaire hà dettu u nome di l'edificu "Les Dellices" è, apparentemente, a strada era chjamata in onore di questu. In cunfusi cù a so muggheria, hà stallatu una casa è ancu esercitu un giardinu in a casa, chì hà subbitu à questu ghjornu.

Ciò chì vede?

Dopu à a fine di u XIX sèculu, nimu hà vivi in ​​questa casa è in u 1929 fù compratu per trasfurmà in un museu, ma solu in u 1952 a casa hè cuncepimentu. Da quellu annu u museu hà studiatu l'opari di Voltaire è altri famosi famiglii di u so tempu. U museu presenta assai pittura (cù l'imaghjini di Voltaire, i so amichi è i parenti), i ducumenti iconografi, più di mila manuscritti, di ficzioni è di altri articuli d'arte. Inoltre, l'internu di a casa hè prisentatu, cum'è duranti a vita di Voltaire, cusì i visitatori di u museu pò vede in quellu ambiente u filòsfu hà travagliatu. In u 2015, ufficialamenti u nome di u situ hè cambiatu à u "Museo Voltaire".

Ci hè una di e quattru sezzioni di a Libbreria di Ginevra, chì avarà circa 25.000 copii di diverse letteratura, ma puderete mette in una scursioni per a biblioteca solu cù un passatu speciale. In ogni casu, a biblioteca hè aperta da 9:00 a 17:00 da luni à u vennari.

Cumu visita?

L'Istitutu di Voltaire è u Museu hè situatu vicinu à u centru di Ginevra , perchè pò pudè qualchì facilità in u trasportu publicu sottu u 9, 7, 6, 10 è 19 o paghe un caru.

U museu hè liberu di visità.