A muntagna Biograd


Oghje, Montenegro hè quasi in u palcuscenicu di a classificazione di i paesi duve u turista russu passa per passà a so vacanze. Questu ùn hè micca surprisante, perchè per una festa immubiliante quì pudete truvà tuttu: a natura virgogna, e i chic beaches , è l'infrastruttura turistica disegnata. È trà e mondu privati ​​di Montenegro, i viaghjatori, in particulari quiddi chì sò attrati da ecoturismu, distingue u Parcu Naturale Biogradska Gora.

Qual hè l'unicità di u parcu?

L'arburi antichi, l'acqui cristalline di u lavu, è più importantemente - u silenziu è a pace averanu u turistu in stu locu pittorescenu. A muntagna di Biograd ùn hè micca a più grande riserva di Montenegro , ma hà e so aderbera. A so funzione distinta principali hè a natura virginia è a verdura di u paisanu.

A muntagna Biograd hè u Parcu più anticu di l'Europa. U munnu scientifica di botanica cun entusiasmu apreva à i visitatori urdinatore chì l'età di quattru arburi è millenarii d'anni, è in questa sti "viddani" facenu unu è mezzo metru! A magnificenza di u parcu hè ricunnisciuta in u XIX seculu da u prìncipi Nikolay, chì hà iniziatu l'esistenza di a riserva.

In u centru di u parcu, u Lagu Biogradsky atraisce i visitatori cù u celu azure, chì permettenu à u Montenegro si ricurdà ancu in l'aspettu di a pesca. In particulare per i turisti organizanu viaghji chì permettenu micca solu per inspeccionà a zona è diventa un passaghju per l'acqua, ma ancu per fish.

A flora di a muntagna Biograd hà più di 2 mila spezie di pianti. Frà l'animali chì campanu in u parcu, pudete più spessu a truvà raggi, canelli, cervi, ghjiaglie, squirrelli è martens. Inoltre, circa 200 spezia d'occhi anu truvatu a so casa in u senu di a natura virgine di a muntagna Biograd.

Per u turista nantu à una nota

U Parcu Naziunale Biogradska Chjesa t'hà una zona di 54 metri quadri. km. Da queste, circa 1600 ettari sò foreste. L'acquazione di u verdu di l'arburi hè circundatu di e muntagne rocca. U puntu più altu di u parcu righjunhe una stizza di 2139 m, hè cunnisciutu com'è Chrna-Chapter.

A muntagna di Biograd hè lucalizata trà e vaddi di i fiumi Lim è Tara. In u territoriu di u park, sò sei laghi di urìggia glaciali. Tuttavia, no tutti sò ancu puliticanti. U Lagu Biograd incontra i visitori à l'entrata di a riserva, mentre chì l'altri si trovanu à altitudine di più di 1820 m è sò accessibule in certi rotti di trekking.

L'infrastruttura turistica di u parcu hà bisognu di visitanti. I travagli di sendeirisi principalu sò puligati asfaltati. Eccu un panzunamentu di stazzione Mobil home, chì cumpleanu tutti i normattivi europei è e richieste ambientale. I rotti principali si sò furnituati cù siti spiciali per esse attività, induve puderà organizà un picnic o barbecue, affacciate una tenda. In modu, ogni chjaru distinatu hè designatu per un certu livellu fisicu, chì i visitori sò dichjaratu in anticipu, aiutanu à aiutà à sceglienu a megliu opzione per i zitelli.

L'infurmazione principaru di u Parcu Naziunale Biogradska Gora pò esse acquistatu da l'amministrazzioni situata in a cità di Kolasin . Inoltre, quì pudetebbe vede diverse pelle di scienza populari nantu à a riserva, visitate u mini-museu, amparate assai fatti divertente è funzioni, cumprà un souvenirs .

Cume si vede à Biograd?

A strada di u parcu hè accessibile da trè citta vicini: Kolasin, Mojkovac è Berane . Avete bisognu di prugà u modu, secondu cumu a direzzione chì deve a vostra rotta turistica. Da ogni cresce di e cità, a strada di l'asfaltate porta à a riserva. U trasportu pùblicu ùn viaghja micca, perchè duvete fà piglià un taxi o allughjassi un auto .